Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands106 blz.9789001706265
3e druk
29-7-2010
In dit boek biedt Schulz von Thun een kader voor de analyse en de verheldering van communicatieproblemen. Het biedt niet alleen inzicht, maar ook een handvat om er in probleemsituaties met elkaar over te kunnen praten, zodat er gezamenlijk inzicht kan ontstaan dat tot oplossingen leidt. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024408382
1e druk
13-11-2018
In Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler je een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789083419602
2e druk
19-8-2024
In dit boek vind je theorie, uitleg, tips en voorbeelden voor accountable werken in de praktijk. Je krijgt inzicht in inhoudelijke keuzes, het accountable werkproces en de relatie met de opdrachtgever. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024424894
2e druk
20-5-2019
'Kernbegrippen van professionele communicatie' biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Meer
paperbackNederlands326 blz.9789052617640
4e druk
29-8-2017
andere uitgaves beschikbaar
'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789001205065
1e druk
27-3-2019
Dit boek biedt een actuele kijk op de rol van de interne communicatiespecialist in een organisatie en is een introductie in het vakgebied van de interne communicatie. Meer
paperbackNederlands164 blz.9782509042552
1e druk
12-4-2023
De auteur inspireert met tien uitdagingen: ga ze aan en ervaar hoe je de bindkracht van communicatie kan inzetten voor een warme samenleving. Meer