Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands160 blz.9789001853204
9e druk
21-8-2018
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek. Meer
paperbackNederlands552 blz.9789001862954
6e druk
14-6-2016
'Retailmarketing' helpt studenten feitenkennis op te bouwen over de retail en brengt ze tegelijkertijd begrip bij voor deze branche. Meer
paperbackNederlands324 blz.9789001047573
6e druk
18-3-2025
Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Meer
paperbackNederlands230 blz.9789081923323
1e druk
27-6-2019
Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Meer
gebondenNederlands216 blz.9789463402668
1e druk
12-2-2020
Dit is een studieboek over bedrijfsethiek en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor opleidingen in het hoger (beroeps)onderwijs. Meer
paperbackNederlands360 blz.9789001277802
8e druk
15-3-2022
Dit standaardwerk is praktisch van opzet, de nadruk ligt op het verkrijgen van inzichten en het stellen van vragen die van belang zijn bij het besturen van organisaties. Meer
paperbackNederlands290 blz.9789043024228
2e druk
'Communicatie in het bedrijfsleven' koppelt domeincompetenties als samenwerken, overtuigend kunnen presenteren en doelgericht kunnen schrijven aan de beroepspraktijk. Meer
60% KORTING
paperbackNederlands180 blz.9789462365230
2e druk
30-1-2015
Dit boek is het resultaat van een verkenning waarbij valkuilen van toekomstvisies worden herkend en de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek. Meer