Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									12 resultaten
								
								Trefwoord: Business-strategie
				paperbackEngels332 blz.9789083320304
				1e druk
				13-3-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
It is said that actions speak louder than words. Theory has its place, but experience serves invaluable.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands168 blz.9789014074276
				1e druk
				7-5-2014
						
						In bedrijfsleven en overheid groeit het besef dat informatie- en communicatietechnologie een onmisbaar instrument is geworden. ICT is niet meer voorbehouden aan automatiseringsspecialisten, maar vereist nu ook de volledige aandacht en sturing van managers.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands196 blz.9789493440098
				1e druk
				6-10-2025
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Veel ondernemers zijn briljant in hun vak, maar raken gestrest zodra ze moeten lanceren. Of ze pakken het niet strategisch aan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands340 blz.9789464015928
				1e druk
				22-8-2022
						
						Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels240 blz.9789063697143
				1e druk
				23-4-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
In Mindset to Startup, you’ll go on an enlightening journey that transcends the conventional boundaries of entrepreneurship.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands228 blz.9789401810890
				1e druk
				16-11-2023
										
			
						Business-informatiemanagement (BIM) speelt een grote rol in de aansluiting tussen business en IT. In 2001 is voor het eerst een model beschreven voor business-informatiemanagement: BiSL® (Business information Services Library).					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands256 blz.9789464433562
				1e druk
				24-3-2022
						
						Toen Edwin tien jaar geleden begon met freelancen had hij geen duidelijk aanbod, durfde geen nee te zeggen en wist niet hoe hij de juiste klanten moest aantrekken.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels243 blz.9789001752538
				1e druk
				17-9-2020
						
						This book is not just for reading. Design thinking is something you need to actually do.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands352 blz.9789490969585
				1e druk
				19-9-2025
										
			
						'Inline Leadership' is een gids voor gevestigde ondernemers, leiders en visionairs die klaar zijn voor een volgend level: persoonlijk én zakelijk.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels174 blz.9780470976319
				1e druk
				25-5-2011
						
						'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels132 blz.9789401813570
				2e druk
				8-9-2025
										
			
						Enhance your expertise in customer experience management with our two-day certified Experience Management (XM) and Xperience Level Agreement (XLA®) Foundation courseware.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands190 blz.9789083491059
				1e druk
				24-11-2025
										
			
						Voor elke zelfstandige die denkt: is dit het nou? Dit boek bevat geen theorie, geen gelul. Gewoon lezen voor grip op je werk én je leven. Voor elke ondernemer die s ’avonds zijn werk nog mee naar bed neemt.					 Meer