Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									17 resultaten
								
								Trefwoord: Business-novel
				paperbackNederlands364 blz.9789000337644
				35e druk
				15-11-2017
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Dit detectiveverhaal verklaart de basisprincipes van de beperkingentheorie, die Goldratt heeft ontwikkeld. Voor de manager die meer zicht wil krijgen op de bedrijfsprocessen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands150 blz.9789089650702
				1e druk
				8-12-2010
						
						andere uitgaves beschikbaar
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands190 blz.9789463672085
				1e druk
				24-10-2018
						
						Dit onvergetelijke verhaal is een must voor iedere topmanager, bestuurder of commissaris die de magie van persoonlijk leiderschap met een paar simpele stappen in de praktijk wil brengen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands152 blz.9789047017608
				29e druk
				14-3-2023
										
			
						Paniek overvalt een kolonie van 286 pinguïns, als het ijs waarop ze leven smelt. Ervaar hoe u in uw organisatie beter omgaat met veranderingen en crisissituaties.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands272 blz.9789492528889
				1e druk
				7-10-2021
										
			
						De werkelijkheid is te complex om te vangen in modellen en structuur. Of het nu gaat om een opleiding, een loopbaan of een organisatie: we kunnen de wereld niet naar onze hand zetten.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands163 blz.9789043039987
				3e druk
				2-6-2022
										
			
						Een gemakkelijke introductie in het vakgebied van Scrum voor studenten en professionals. Na het lezen begrijpt de lezer Scrum en kan het direct toepassen.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels220 blz.9780787976392
				1e druk
				
										
			
						Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands121 blz.9789089650191
				1e druk
				3-4-2009
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands220 blz.9789464911220
				1e druk
				14-11-2023
						
						Jeroen laat in deze verrassende combinatie van fictie en non-fictie zien hoe het managementteam stap voor stap de oude werkelijkheid binnen de organisatie kan inwisselen voor een nieuwe.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands184 blz.9789047016861
				1e druk
				
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek onthult 10 geheimen die je helpen problemen te benaderen met het soort positief, vooruitstrevend denken dat leidt tot échte prestaties – op het werk en thuis.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels295 blz.9780141043159
				1e druk
				29-7-2010
						
						Als de financiële markten instorten, blijft één man overeind staan: John Paulson, de zacht sprekende hedge-fundlegende die de crash voorspelde. Lees hoe hij dat deed.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels371 blz.9780007179817
				1e druk
				
						
						Bij de computer gigant Microsoft worstelen Dan, Susan, Abe, Todd en Bug voor hun leven. De baan is geweldig, de beloning astronomisch, maar ze bereiken hun doel niet, hoe hard ze ook werken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands80 blz.9789078770053
				
				8-11-2010
						
						De top van de ijsberg laat op heldere wijze zien hoe organisaties gevangen kunnen zitten als het ze niet lukt om het systeem te begrijpen. Het verhaal maar ook de gids voor discussie zal managers helpen om de complexiteit van oppervlakkige problemen te doorgronden en ze zullen ontdekken hoe ze effectief actie kunnen ondernemen om zo de resultaten te bereiken die ze graag willen.					 Meer
							
			
								46% KORTING
			
				paperbackNederlands80 blz.9789078770039
				
				8-11-2010
						
						Terwijl iedereen weet hoe je deelneemt aan een gesprek, weten slechts enkelen van ons hoe je van een gesprek een betekenisvolle dialoog kunt maken. Een dialoog die cruciaal is om het best mogelijke denken in de organisatie waar te maken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands80 blz.9789078770015
				
				8-11-2010
						
						'De wolven te slim af' is een verhaal over een organisatie die wellicht overeenkomt met de uwe, compleet met slechte gewoonten, zeurende zwakheden en overgave om de status quo in stand te houden.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels272 blz.9780470556856
				1e druk
				
						
						In dit verhaal staan Tom Pappas en Rachel Armstrong centraal; ze zijn respectievelijk fabrieksmanager en CEO bij een wanhopige autoproducent.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789000368044
				3e druk
				14-12-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek leert u uw eigen voorkeuren en die van uw collega’s herkennen en krijgt u handvatten aangereikt waardoor u beter begrijpt waarom ieder doet zoals hij doet.					 Meer