Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands384 blz.9789020971941
1e druk
22-5-2025
Consumenten nemen dagelijks talloze beslissingen, vaak zonder er bewust over na te denken. Terwijl sommige aankopen rationeel worden overwogen, worden de meeste keuzes bepaald door gewoontes, emoties en sociale invloeden. Meer
paperbackNederlands9789463792516
2e druk
22-5-2019
Het boek richt zich voornamelijk tot studenten van bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerde richtingen. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789493230231
1e druk
10-3-2021
Ondernemen is vaak lastig, maar wel ontzettend leuk. Jouw eigen strategie bepalen en uitstippelen is spannend en ook inspirerend. Maar hoe doe je dat succesvol? Meer
e-bookNederlands53 blz.9789491809019
1e druk
22-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit e-boek boordevol tips en adviezen bestaat uit 2 delen. In het 1e deel leest u hoe u gedoe over prijzen voorkomt en in het 2e deel leert u omgaan met klanten die zeuren over de prijs van uw product of dienst. Meer
paperbackEngels552 blz.9783319838175
1e druk
20-7-2018
This book presents classical Markov Decision Processes (MDP) for real-life applications and optimization. Meer
gebondenEngels392 blz.9781803926209
1e druk
28-3-2024
The Research Handbook will be essential reading for students, academics and researchers in business analytics, information systems, organizational innovation, organizational behavior, and organizational and occupational psychology. Meer
paperbackNederlands320 blz.9781800719804
16-3-2023
Large western companies are accelerating their expansion into emerging economies, while relying on oversimplified frameworks to make decisions and complex matrix organizations to make things happen. Meer
paperbackNederlands264 blz.9789024450893
1e druk
17-5-2023
Gevoelens van spijt kunnen de gevangenis vormen waarin je je opsluit, maar ook de poort zijn naar nieuwe, positieve mogelijkheden. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461262400
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
paperbackNederlands340 blz.9789001862688
1e druk
21-5-2016
'Merkpositionering' is een beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789464144215
1e druk
28-9-2021
'Jouw klant, een diamant?' zoekt voornamelijk het antwoord bij je bestaande klanten, want zij zijn de sleutel tot de meest overtuigende argumenten. Meer
gebondenEngels222 blz.9781591844358
1e druk
31-5-2012
Wat is het geheim van succes in sales? Volgens velen is dat het aangaan van een relatie met de klant. Dit boek betoogt echter dat u die relatie juist moet uitdagen. Meer