Filteren
Trefwoord
14 resultaten
paperbackNederlands420 blz.9789001298630
8e druk
16-5-2022
Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Meer
paperbackNederlands416 blz.9789047011620
1e druk
20-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Nobelprijswinnaar Richard Thaler vertelt in 'Misbehaving' het verhaal van drie wetenschappers die in een gezamenlijke queeste de economie op haar kop zetten en vrienden werden voor het leven. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789492221421
1e druk
7-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
In Mindhacking combineert de auteur zijn ruime praktijkervaring met beïnvloeding met de aanwezige wetenschappelijke kennis over beïnvloeding en neuropsychologie. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789090365633
1e druk
16-9-2022
'Dát gaat me te ver' geeft inzicht in 55 technieken, die in de praktijk regelmatig online worden toegepast om het gedrag van bezoekers bewust en onbewust te beïnvloeden. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789461263728
1e druk
13-11-2019
andere uitgaves beschikbaar
De auteurs onderzochten de energiehuishouding van honderden organisaties en duizenden medewerkers en ontdekten de factoren die van invloed zijn op het werkplezier en de resultaten. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789035136557
1e druk
12-1-2016
Ervaar hoe u een ander kunt laten kiezen wat u het beste uitkomt, hoe u lichamelijke en psychische pijn op een onverwachte manier kunt verzachten en hoe u aardiger of aantrekkelijker gevonden wordt. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789044639339
1e druk
24-9-2019
We zien het allemaal om ons heen: in onze wereld van overvloed worden we overdonderd door de hoeveelheid keuzes die we voortdurend en op elk niveau moeten maken. Meer
paperbackNederlands380 blz.9789462511514
1e druk
30-11-2017
Dit onderzoek gaat over de regulering van consumentenkrediet in Nederland, met inbegrip van de invloed van Europese regelgeving. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089655332
1e druk
23-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands125 blz.9789462127456
1e druk
30-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit onderzoek laat zien dat het afwikkelen zonder belangenbehartiger voor benadeelden zowel voor- als nadelen kan hebben, afhankelijk van de aard van letsel en schade, en de eigen situatie en voorkeuren. Meer
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
e-bookNederlands380 blz.9789400112452
1e druk
21-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit onderzoek wordt de vraag beantwoord hoe nudging kan bijdragen aan de bescherming van zwakkere partijen in het Nederlandse contractenrecht. Meer
e-bookNederlands112 blz.9789400112094
1e druk
30-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit onderzoek laat zien dat het afwikkelen zonder belangenbehartiger voor benadeelden zowel voor- als nadelen kan hebben, afhankelijk van de aard van letsel en schade, en de eigen situatie en voorkeuren. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789464012064
1e druk
22-4-2021
andere uitgaves beschikbaar
Na de Eerste Wereldoorlog kon je in Duitsland 1 ei kopen voor hetzelfde bedrag als waarmee je vijf jaar eerder 500 miljard eieren kocht. Meer
64% KORTING