Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									41 resultaten
								
								Trefwoord: Bedrijfsverbetering
				paperbackNederlands336 blz.9789089653413
				1e druk
				3-6-2016
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands118 blz.9789024417346
				1e druk
				8-5-2012
						
						Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands200 blz.9789024450817
				1e druk
				29-11-2024
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Steentje in je schoen' laat Egbert Jan van Bel zien hoe bescheiden aanpassingen tot grote verbeteringen kunnen leiden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands192 blz.9789047009726
				5e druk
				14-2-2019
						
						Easycratie faciliteert dat vermogen. Maak samen met andere bevlogen professionals het verschil, ongeacht je plaats in de traditionele hiërarchie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands314 blz.9789014079851
				3e druk
				17-10-2012
										
			
						Kaizen, vrij vertaald 'continue stapsgewijze verbetering', is gebaseerd op de overtuiging dat het succes van een onderneming afhangt van een voortdurende verbetering van kwaliteit en productie in de meest uitgebreide zin.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands352 blz.9789045355535
				1e druk
				
						
						Miljoenen mensen werken met Six Sigma en er worden spectaculaire resultaten mee behaald. Met behulp van Six Sigma worden binnen organisaties minder fouten gemaakt, waardoor hun waarde stijgt.					 Meer
							
			
								34% KORTING
			
				gebondenNederlands584 blz.9789055163427
				3e druk
				27-3-2023
										
			
						Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen, plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief).					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands116 blz.9789462157804
				1e druk
				21-6-2022
						
						Interne audits zijn verplicht bij elk managementsysteem voor gezond en veilig werken, kwaliteit of milieu. Maar met welk doel voeren we ze uit? Allereerst om ons te verbeteren.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands240 blz.9789024458479
				1e druk
				28-9-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
'Organisaties die wél (samen)werken' beschrijft de principes en vuistregels waardoor ketensamenwerking wél wordt gestimuleerd. De publieke sector staat daarbij centraal.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands336 blz.9789001054083
				9e druk
				13-5-2025
										
			
						Integrale kwaliteitszorg en duurzaamheid verschaft studenten inzicht in het vakgebied Kwaliteitsmanagement en de toepassing ervan in het bedrijfsproces.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels210 blz.9781440872648
				1e druk
				20-4-2020
						
						Surveys show that rates of ineffectiveness among managers can reach 75 percent. It's no wonder many employees are less productive than they can be and many organizations fall short of their goals.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands206 blz.9789043029759
				1e druk
				27-7-2013
						
						Lees hoe u het kunt inpassen in uw strategie en hoe u doelen sneller en efficiënter kunt realiseren, hoe groot uw bedrijf ook is.					 Meer
							
			
								51% KORTING
			
				paperbackNederlands200 blz.9789492790460
				1e druk
				15-12-2023
										
			
						Procesmatig werken betekent dat je de belangrijkste taken die de organisatie uitvoert, vastlegt in effectieve en efficiënte werkwijzen die door iedereen consequent worden gevolgd.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels289 blz.9780071797535
				2e druk
				17-7-2012
						
						Six Sigma is een van de meest effectieve strategieën voor de verbetering van processen, het creëren van betere producten, en het stimuleren van de klanttevredenheid.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands200 blz.9789031347520
				1e druk
				9-5-2012
						
						René van Kralingen werkt als docent in het hoger beroepsonderwijs. In dit boek beschrijft hij op een boeiende manier zijn ervaringen in het onderwijs.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands9789082119602
				1e druk
				19-6-2014
										
			
						Dit boek gunt u een blik achter de schermen in de managementpraktijken bij de legendarische autofabrikant Toyota.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands280 blz.9789082397529
				1e druk
				1-9-2019
										
			
						Handelsbetrekkingen verlopen moeizamer. Economische groei dreigt te stagneren. Cybercrime is een realiteit. “De wereld is VUCA”, wordt er wel gezegd.					 Meer
							
			
								28% KORTING
			
				gebondenNederlands323 blz.9789462154780
				2e druk
				1-8-2022
						
						De inhoud van dit praktische boek stimuleert managers en medewerkers om ruimte te creëren voor zelfsturing en creativiteit.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands47 blz.9789081319713
				1e druk
				
										
			
						Een Hofnar helpt organisaties om succesvol te zijn. Hij richt zijn aandacht op zowel het management als de andere medewerkers. Daar waar hij mogelijkheden ziet om de organisatie te verbeteren, komt hij in actie.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels366 blz.9781118117569
				2e druk
				
										
			
						Deze no-nonsense gids laat u zien hoe de bewezen technieken en filosofie van Lean het beste kan worden ingezet.					 Meer