Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									7 resultaten
								
								Trefwoord: Attributietheorie
				gebondenNederlands391 blz.9789013076967
				1e druk
				2-10-2010
										
			
						De titel 'Mensen veranderen' kan op twee manieren worden uitgelegd: mensen veranderen en ontwikkelen zich door wat ze meemaken, maar mensen veranderen ook andere mensen.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands96 blz.9789461266453
				1e druk
				21-11-2024
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft hoe het veranderen van het beeld van je medewerkers leidt tot een andere aanpak. Je doet niet langer wat hoort, maar je werkt samen aan wat nodig is.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands96 blz.9789461266545
				1e druk
				21-11-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft hoe het veranderen van het beeld van je medewerkers leidt tot een andere aanpak. Je doet niet langer wat hoort, maar je werkt samen aan wat nodig is.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands196 blz.9789001141264
				8e druk
				10-6-2025
										
			
						Voor de verandering laat studenten uitgebreid kennismaken met de benodigde vaardigheden om veranderprocessen in het werkveld te begrijpen en te begeleiden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands260 blz.9789463192644
				1e druk
				10-8-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Psychologie is een onderwerp dat ons allemaal raakt, of we nu studenten, professionals, ouders of gewoon nieuwsgierige geesten zijn.					 Meer
							
			
								26% KORTING
			
				e-bookNederlands192 blz.9789463836265
				1e druk
				20-9-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
In zijn inspirerende boek 'Lead like a coach' neemt topsportcoach Paul Van Den Bosch ons mee in de fascinerende wereld van coaching.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels240 blz.9780470139097
				1e druk
				
						
						De auteur Sarah Maxwell is een pionier op het gebied van het vaststellen van goede prijzen - een kwestie die ons allemaal treft, of wij nu consumenten of handelaars zijn.					 Meer