Filteren
Trefwoord
6 resultaten
Trefwoord: Adverteerders
paperbackNederlands492 blz.9789090377407
1e druk
12-12-2023
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw. Meer
€ 34,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands376 blz.9789492493491
1e druk
1-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Meer
paperbackNederlands376 blz.9789492493484
1e druk
14-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Meer
49% KORTING
paperbackNederlands304 blz.9789024425884
10e druk
9-4-2019
De auteurs schetsen in elk hoofdstuk de geschiedenis van een medium, brengen aanbod en gebruik in beeld en sluiten af met de wetgeving, brancheorganisaties en te verwachten ontwikkelingen. Meer
€ 60,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands132 blz.9789013151121
3e druk
16-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer is er sprake van misleidende reclame? En hoe verschillen de regels over vergelijkende reclame in zakelijke (B2B) en consumentgerichte (B2C) communicatie? Meer
€ 74,00
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer