Filteren
Trefwoord
8 resultaten
gebondenNederlands240 blz.9789492528407
1e druk
10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Meer
69% KORTING
paperbackNederlands296 blz.9789401483506
1e druk
28-4-2022
Als ouders en leraren onze kinderen en pubers niet leren hoe ze op een gezonde manier met digitale media kunnen omgaan, in hun eigen voordeel, dan zullen de 'antisociale media' dat doen, in hun commerciële voordeel. Meer
paperbackEngels160 blz.9780141016405
1e druk
27-1-2005
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger gemeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? Meer
e-bookNederlands320 blz.9789461279293
1e druk
26-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Bestsellerauteur Cialdini schreef opnieuw een baanbrekend boek over overtuigen. Voor iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789462763005
1e druk
15-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
Goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, maar om de problemen van hun klanten op te lossen. Godin laat zien hoe. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789492528612
1e druk
VERGADEREN. We doen het overdag op 't werk, we doen het 's avonds op de vereniging en met een beetje geluk is er in het weekeinde ook nog een vergadering. Meer
e-bookNederlands198 blz.9789461263926
1e druk
8-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
Een bedrijf met ambitie heeft oog voor zijn klanten. Maar weet je nog wat je klanten willen? En weet je wat je hen te bieden hebt? Nee? Dan is het tijd voor een reframe. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789047017172
1e druk
2-5-2023
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een toolkit vol toegankelijke, wetenschappelijk onderzochte strategieën voor een minder gejaagd en gespannen leven. Meer