De 20 persoonlijke verhalen van de (oud-)presentatoren geven een intieme blik achter de schermen van dit legendarische radioprogramma met de bekende tune van Reinhard Mey. De presentatoren kijken onder meer terug op hun eerste optreden, de voorbereiding van de redactie, de vaste formule, de reacties van luisteraars en het effect dat deze late avond show op hun leven had. Nog meer bijzonder zijn de verhalen over de voor hen indrukwekkendste, vaak schokkende gebeurtenissen in de wereld die op de dag van hun presentatie gebeurden en waar zij als journalist én presentator plotseling mee geconfronteerd werden. In allerijl werd dan zo’n onderwerp ter tafel gebracht. Iedere presentator heeft zo’n meest heftige herinnering. Als lezer herbeleef je deze historische nieuwsfeiten door de bril én het gehoorapparaatje van de presentatoren van de afgelopen 40 jaar opnieuw. Een mooi statement. Met een ‘Zigarette und ein letztes Glas im Stehen’.
Over Jeanine Dijkhuis
Jeanine Dijkhuis is Register Marketeer met ruim 25 jaar ervaring. Zij is marketinggeneralist met een voorliefde voor resultaat- en mensgerichte marketingstrategie.