

Oene Bouman is oprichter van het opleidingsbureau JPO en het onderzoeksbureau Se Conduire (‘zich gedragen’).
Meer over Oene BoumanPraktijkgids voor klachtbehandeling bij de politie
Samenvatting
Deze praktijkgids behandelt het proces van klachten tussen burgers en de politieorganisatie. Uiteraard is de inhoud ook geschikt voor andere bestuursorganen/overheden. Via een handig stappenplan (slechts vier stappen!) wordt uitgelegd hoe de behandeling van een klacht snel kan worden gerealiseerd, waarbij het lering trekken en herstel van vertrouwen voorop staan. En dat zonder te veel administratie te hoeven plegen!
Ook zijn er voorbeeldbrieven beschikbaar, zodat dossiervorming eenvoudig kan worden gerealiseerd. Dit boek is essentieel voor klachtbehandelaren en -coördinatoren alsmede voor iedereen die bij klachtbehandeling betrokken kan worden.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal