Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Zakelijk succes in nieuwe tijden
VOORDEEL - 61% korting
Zakelijk succes in nieuwe tijden
Robert Buisman

Robert Buisman is strateeg in B2B Marketing & Sales en Co-owner van Studio Interactive, Creatief Bureau voor Interactieve Videoconcepten. Daarnaast is hij Kwartiermaker bij de Dutch Innovation School, recensent voor Managementboek.nl en opinieblogger voor Marketingtribune.

Meer over Robert Buisman
Schrijf een boek en groei, zowel zakelijk als persoonlijk! Justin van Lopik 15 juni 2017 Het schrijven van een boek is een flink karwei. Het vraagt om aandacht, doorzettingsvermogen en toewijding. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg redenen waarom je dat karwei wilt aanpakken. Lees het volledige artikel
Robert Buisman

Zakelijk succes in nieuwe tijden

De commerciële omschakeling in B2B

Specificaties
Paperback, 192 blz. | Nederlands
Mountain Publishing | 1e druk, 2015
ISBN13: 9797090015199
Rubricering
Mountain Publishing 1e druk, 2015 9797090015199
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25,-
9,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 61% korting

Samenvatting

Succes behaal je niet meer door het spel efficiënter te spelen. Het speelveld is veranderd. Organisaties verliezen grip en leveren marktaandeel in aan branchevreemde pioniers.

Voor managers is het schakelen. Hoe maak je keuzes in de ontwrichtende en onzekere tussenperiode? Robert Buisman geeft drie schakelaars en een hoofdschakelaar, knoppen waaraan de B2B-manager kan draaien om de beste commerciële strategie te bepalen.

Het boek is zowel visionair als praktisch ingestoken met handvatten waarmee je direct aan de slag kunt. Met diverse praktijkcases van onder meer Manutan, EDF Luminus en Heijmans.

Het eerste Nederlandse boek over de commerciële omschakeling in de zakelijke markt!

Voor wie?
Directeuren en (commercieel) managers van middelgrote tot grote organisaties in de B2B. En iedereen met interesse in het vak van commercie.

'Van tijd tot tijd scherp geformuleerd, soms confronterende informatie, vragen die uitdagen tot reflectie van je zakelijke activiteiten: dit boek heeft het allemaal in zich.'
Daniëlle de Jonge – verkooptrainer, spreker en auteur

'Vanuit een brede maatschappelijke beschouwing presenteert Robert Buisman concrete aanbevelingen voor zakelijk succes in nieuwe tijden. Hij moedigt aan om te schakelen in denken en doen. De passie waarmee hij zijn boodschap overbrengt werkt aanstekelijk. Het kan niet anders dan dat de lezer meteen aan de slag gaat zijn eigen business nieuwe energie te geven. Lees dit boek en doe er je voordeel mee!'
Drs. Wil Wurtz - CRM partner CruxDigital en Ambassadeur Platform voor Klantgericht Ondernemen

‘Dit boek geeft helder weer in welke transitiefase we ons bevinden, welke problemen dat oplevert en hoe sales zich hier succesvol doorheen kan slaan.’
Dr. Ed Peelen Partner ICSB Marketing & Strategie en voorzitter Platform voor Klantgericht Ondernemen

‘Heerlijk huiswerk voor de zichzelf respecterende salesprofessional die niet alleen morgen succesvol wil zijn maar ook de komende jaren.’
Ramon van Leeuwen Commercieel directeur TOPdesk

Trefwoorden

b2b   strategie   commerciële strategie   klantgerichtheid   verandering   inbound marketing   digitale transformatie   zakelijke creativiteit   waardecreatie   marketing   co-creatie   sales   innovatie   contentmarketing   disruptie   buyer journey   klantrelaties   transitie   marketing automation   explexiteit   lead nurturing   buyer persona   netwerksamenleving   verkoper nieuwe stijl   platformtechnologie   organisatievormen   klantwaarde   vloeibare organisatie   community   prestatie-indicatoren  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9797090015199
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Mountain Publishing
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing, Reclame en verkoop

Expertrecensies (3)

recensie
Zakelijk succes in nieuwe tijden
Connie Lohuis | 15 augustus 2016
Zakelijk succes in nieuwe tijden is de veelbelovende titel van het boek van b2b strateeg Robert Buisman. Met deze titel lijkt de auteur nogal wat te pretenderen. Reden temeer om kritisch te kijken naar de waarde van dit boek voor b2b marketing en sales.
Lees verder
recensie
Zakelijk succes in nieuwe tijden
Rob Lammers | 20 januari 2016
Sales wordt in dit boek in een breed kader besproken. Schrijver Robert Buisman legt op een duidelijke manier de relatie tussen theoretische modellen en de dagelijkse praktijk. Aan de hand van praktijkcases geeft hij de lezer herkenbare aanknopingspunten.
Lees verder
recensie
Zakelijk succes in nieuwe tijden
Sjors van Leeuwen | 28 juli 2015
Zakelijke markten in ‘business tot business’ (B2B) zijn voorgoed veranderd. Bedrijven kampen met de gevolgen van de economische crisis, toenemende concurrentie en veranderende bestedingspatronen bij klanten én inkopers. Er waait een nieuwe tijdsgeest waarin het ook, of juist vooral, draait om sociaal, duurzaam en digitaal.
Lees verder

Over Robert Buisman

Robert Buisman is strateeg in B2B Marketing & Sales en Co-owner van Studio Interactive, Creatief Bureau voor Interactieve Videoconcepten. Daarnaast is hij Kwartiermaker bij de Dutch Innovation School, recensent voor Managementboek.nl en opinieblogger voor Marketingtribune.

Andere boeken door Robert Buisman

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Inleiding

1. Nieuwe tijden
-Ontwrichtende tussenfase
-Explexiteit

2. Tussenfase-stress bij de manager
-Afscheid van het vertrouwde
-Probleem #1: lange verkooptrajecten
-Probleem #2: nieuwe klanten plaatsen kleine opdrachten
-Probleem #3: klantverloop
-Probleem #4: te weinig omzet
-Probleem #5: niet voldoende kunnen investeren
-Probleem #6: klanten en prospects zijn moeilijk te bereiken
-Probleem #7: 1.001 marketingmogelijkheden

3. Zakelijk succes en de hoofdschakelaar
-Oude waardes en prestatie-indicatoren
-De hoofdschakelaar: herijking van succes
-Het nieuwe fundament voor succes
-De GVR-formule

4. Schakelaar #1: klantgerichtheid
-Wat is klantgerichtheid?
-Klantgerichtheid versus klant centraal
-Focus op bestaande klanten
-Slimme klantstrategieën - werken met klantwaarde
-Klantgerichtheid in de netwerksamenleving
-Resultaat van klantgerichtheid: betere bediening en meer met minder

5. Schakelaar #2: zakelijke creativiteit
-Wat is zakelijke creativiteit?
-Waarom is creativiteit nu zo hard nodig?
-Waarom biedt creativiteit kansen en levert het resultaat op?
-Co-creatie: waarde mét klanten
-Drie co-creatieve strategieën
-Hoe ziet het creatieve proces eruit?
-Creatief denken: vier bruikbare technieken
-Resultaat

6. Schakelaar #3: inbound marketing
-Wat is inbound marketing?
-Van verkoop- naar aankoopmanagement
-De buyer persona
-De buyer journey
-Contentmarketing
-Lead nurturing en marketing automation
-Resultaat

7. Toekomstige organisatievormen
-Onbegrensde, vloeibare organisaties
-Coöperaties
-Community's
-De nieuwe verkoper

8. Samenvatting en routekaart

Nawoord

Vergelijkbare boeken

  • Customer experience in de praktijk
    Manfred van Gurchom
    Customer experience in de praktijk
    € 23,99
  • Vasthouden is loslaten
    Ronald Touwslager
    Vasthouden is loslaten
    € 22,50
  • Customer Innovation
    Marion Debruyne
    Customer Innovation
    € 21,99
  • Act human
    Karel Demeester
    Act human
    € 22,99
  • De ondernemende professional
    Frank Kwakman
    De ondernemende professional
    € 27,99
  • CRM in de praktijk
    Sjors van Leeuwen
    CRM in de praktijk
    € 37,95

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Word B2B Meesterverleider
    Wing Cheung
    Word B2B Meesterverleider
    € 29,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zakelijk succes in nieuwe tijden

        Zakelijk succes in nieuwe tijden
        Robert Buisman
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Zakelijk succes in nieuwe tijden

        Verwijder uw beoordeling