

Michel Rijnberg heeft ruim 25 jaar ervaring in beurzen, marketing, stands en standbouw. Hij is altijd nieuwsgierig geweest en wat nou precies de succesfactoren zijn van het deelnemen aan beurzen.
Meer over Michel RijnbergScoren met je beursdeelname
Hoe je véél meer klanten en omzet haalt uit jouw beurs
Samenvatting
Waarom lukt het lang niet alle exposanten om met hun beursdeelname genoeg klanten binnen te halen? Ze hebben veel geld uitgegeven aan standhuur, standbouw, inzet van mensen en bijkomende kosten, maar ze halen er niet uit wat erin zit. Ze laten klanten en omzet liggen.
In dit boek leren exposanten onder andere:
- Hoe ze ervoor zorgen dat hun beursstand wordt gezien, de bezoeker aan het denken zet en interesse opwekt.
- Hoe ze ervoor zorgen met hun beursstand de juiste doelgroep aan te spreken en aan te trekken.
- Hoe ze de drempel kunnen verlagen om met deze bezoekers in gesprek te komen.
- Waaraan een goede beurscommunicatie en een scherpe ‘key exhibition message’ moet voldoen.
- Hoe je met slimme preshow- en aftershowmarketing nóg meer klanten binnenhaalt en het succes van de beursdeelname verder vergroot.
Trefwoorden
beursmarketing beursdeelname standbouw leads genereren marketing verkopen beurscommunicatie leadgeneratie key exhibition message standbemanning standontwerp beursstand klantwerving stic-factor preshowmarketing aftershowmarketing standlocatie beursplattegrond graphics omzetverhoging klantcontact beursbezoekers beursorganisatie beursaanpak bezoekersfiltering verlichting standinrichting kleurgebruik b2b-marketing leadopvolging
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
2. Inschrijven en hoe je de beste plek krijgt
3. De onmisbare STIC-factor van iedere stand
4. Zo krijgt jouw stand wél de STIC-factor
5. Stands en standbouw: zo bouw je een bull's eye-beursstand
6. Preshowmarketing - zo scoor je al leads voordat de beurs begint
7. Tijdens de beursvloer - zo maak je het verschil dat zorgt voor meer klanten
8. Aftershowmarketing
9. Beurzen in het buitenland; hier moet je op letten
10. Extra: checklists en downloads
11. Samenwerken?
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal