

Sell
By Sprout - Inspireert Ondernemers
Samenvatting
Het vinden van leuke, aansprekende en sterk renderende klanten is geen gemakkelijk opgave. Consumenten, ook de zakelijke, worden dood gegooid met advertenties, zeurende verkopers en 'zogenaamd persoonlijke' e-mails die balanceren op de rand van spam.
Trends als contentmarketing, social selling, omnichannelmarketing én snel veranderende technologie zoals bots, predictive marketing en artificial intelligence – veranderen de wereld van marketing en sales radicaal.
De redactie van Sprout gaat in het nieuwste bookazine Sell op zoek naar de (zakelijke) klant van overmorgen: hoe vind je hem (en haar) en wat beweegt ze om te kopen. Van de waarde van een like, tot het einde van de buitendienst. Sell, voor ondernemers en managers die vooruit kijken.
Specificaties
Inhoudsopgave
Marketing- en salesinspiratie voor overmorgen
Sell
H1 - Filosoof Bas Haring over de vrijheid van keuze
H2 – Hoe bereik je de consument van morgen
H3 – Bots en AI, het einde van de buitendienst
H4 - Het marketingsucces van Beats by Dr. Dre
H5 - Voorspellende marketing
H6 – Onderzoek: wat is een like waard?
H7- Waarom content marketing verdraaid lastig is
H8 - Retailtrends: omnichannel marketing
Exit
Naslagwerk voor de volgende stap
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal