Het grote Marcominspiratieboek - 2
Inspirerende verhalen en meningen uit het marketing- en communicatievak
Samenvatting
Voor de tweede keer hebben we een marketingboek samengesteld, vol inspiratie, meningen en nieuwe ideeën over marketing en communicatie. Want het vakgebied verandert, en jij moet ook mee met die trein. Maar in alle drukte is het soms lastig om nieuwe ideeën op te doen en op de hoogte te blijven van de beste trends. Daarom dit boek. Zodat je tijdens de vakantie of in het weekend je weer helemaal kunt opladen.
In dit inspirerende boek de beste vergezichten door topcolumnisten, een kijk in de toekomst door marketinggoeroes, samenvattingen van marcombestsellers en de beste verhalen uit Tijdschrift voor Marketing, Communicatie en Adformatie.
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal