

Laurent Lootens werkt ruim 15 jaar als corporate eventplanner. Met zijn bedrijf Lapin Quotidien werkt hij voor diverse premium merken als Ruinart, Porsche, Deutsche Bank, Krug, Bentley, Axa, Yves Rocher, L’Oréal,… Vanuit die leefwereld wil Laurent marketingmanagers doen nadenken over een nieuw marketingconcept, Entertainment Marketing.
Meer over Laurent LootensEntertainment marketing
Social TV & event marketing
Samenvatting
Een nieuw ecosysteem rond merkbeleving
Klassieke reclame is dood. Merken zoeken naar de juiste manier om de aandacht van de consument vast te houden. Zowel mensen als media evolueren, wat maakt dat marketing toe is aan een totale revolutie.
Dit boek geeft de lezer een nieuw denkkader. Entertainment Marketing is een ecosysteem opgebouwd rond Event Marketing en Digital Marketing. Het is een vorm van marketing waarbij merken deel uitmaken van het entertainment waar consumenten naar op zoek zijn, in plaats van mensen te storen tijdens hun kostbare vrije tijd.
Specificaties
Inhoudsopgave
Voorwoord
1 Inleidende trends
2 Marketingconcepten onder de loep
3 The end of advertising
4 Digital marketing
5 Event marketing
6 Entertainment marketing
Tot slot
Sharing is caring
Bronnen
Nawoord Silvio Mestdagh (CEO DPD BELUX)
Nawoord Luc Colemont (Stop darmkanker)
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal