

Bart van Asten heeft een ruime ervaring in het bedrijfsleven waar hij in verschillende consultants- en managementrollen betrokken is geweest bij verandertrajecten.
Meer over Bart van AstenHandboek mobiele strategie
Succesvol zakendoen via mobiele devices
Samenvatting
Succesvol zakendoen via mobiele devices 8,5 miljoen Nederlanders bezitten een smartphone. Elke 6 minuten werpen we een blik op onze mobiel. Het aantal tablets groeit met 2,5 miljoen per jaar en nieuwe slimme devices, als brillen en horloges, veroveren terrein in de mobiele wereld. (Bron: GFK, Trends in digital media).
Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten nieuwe, in beginsel branche- of marktvreemde partijen, bestaande markten met een mobiele toepassing op zijn kop. Het grote aantal (dreigende) faillissementen onder gevestigde organisaties en merken bewijst dat veel organisaties worstelen met hun antwoord op trends en ontwikkelingen in het mobiele tijdperk. Nu kiezen voor een mobiele strategie is dus cruciaal voor overleven op de lange termijn.
'Handboek mobiele strategie' ondersteunt ondernemers, business- en marketingmanagers die relatief onbekend zijn met het opereren op het mobiele platform, maar die de volgende stap willen zetten in het mobiele domein. Het geeft inzicht in de trends en ontwikkelingen die spelen op dit gebied. Dit boek geeft inzicht in de geheimen achter grote internationale mobiele successen, het helpt je met het formuleren van een strategie, en bevat vele praktische tips voor de implementatie ervan.
Bart van Asten heeft een ruime ervaring in het bedrijfsleven waar hij in verschillende consultants- en managementrollen betrokken is geweest bij een groot aantal verandertrajecten. De laatste jaren ligt zijn focus voornamelijk op online en mobiele concepten.
Trefwoorden
mobiele strategie mobile marketing m-commerce mobiele websites mobiele apps social media customer journey internetmarketing enterprise mobility mobiel adverteren mobiele apparaten zoekmachinemarketing mobiele gebruikers contentmarketing location based services e-mailmarketing internet of things omnichannel mobiele gaming near field communication big data augmented reality event driven marketing mobiele netwerken mobiele economie mobile first innovatie bluetooth app store optimization responsive design
Trefwoorden
Inhoudsopgave
1. Mobiele devices en netwerken
2. Mobiele gebruikers
3. De mobiele economie
4. Marketing in het mobiele tijdperk
5. Mobiele spraak- en berichtdiensten
6. Mobiel gevonden worden
7. Mobiel adverteren
8. M-commerce
9. Mobiele websites en applicaties
10. Mobiel e-mailverkeer
11. Mobiele content
12. Mobiele social media
13. Mobiele gaming
14. Mobiele oplossingen met lokale verbindingstechnieken
15. Internet of things
16. Event-driven marketing
17. Big data
18. Enterprise mobility
19. Samenwerken in mobiele strategie
20. Verdienen met mobiel
21. Rendement van mobiele investeringen
Bijlage: Wet- en regelgeving
Register
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal