Programmeren kun je leren
Samenvatting
In boek 2 staan tips voor luie programmeurs! Je bespaart jezelf werk door lussen en variabelen te gebruiken. Hulprobots zorgen weer dat je alles begrijpt. Je leert meer in Logo en bouwt programma's en games in Scratch.
Je gaat verder waar je gebleven bent en maakt kennis met lussen en herhalingen. Je schijft zelf een doolhofspel en leert werken met geluid in Scratch.
Aan bod komen: Logo, Scratch, Lussen, Geluidseffecten, Variabelen
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal