Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Succes is niet voor lafaards

10 marketingsoplossingen voor nieuwe groei

Specificaties
Paperback, 160 blz. | Nederlands
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV | 3e druk, 2011
ISBN13: 9789461560650
Rubricering
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV 3e druk, 2011 9789461560650
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Deze zware economische tijden vragen om oplossingsgericht denken en creativiteit. In 'Succes is niet voor lafaards' kijkt Paul Moers naar bedrijven als Apple, Albert Heijn en Zara, die het goed doen, ondanks de crisis. Hij analyseert waar deze bedrijven hun succes aan ontlenen en wat blijkt? Zij passen hun marketingstrategie aan aan de omstandigheden en onderscheiden zich daarmee van andere bedrijven.

Wat kunnen we hiervan leren en welke elementen kunnen we toepassen in onze eigen bedrijfssituatie? In 'Succes is niet voor lafaards' worden de tien meest aansprekende lessen behandeld die snel tot resultaat kunnen leiden. Deze worden toegelicht aan de hand van korte en aansprekende casussen bij 'bedrijven' zoals Cirque Du Soleil en Ikea.

Een praktisch en aanstekelijk boek.

Ieder hoofdstuk is een aaneenrijging van praktijkvoorbeelden uit het bedrijfsleven. Sommige liggen voor de hand (Apple, Starbucks, IKEA), maar het wordt pas echt interessant als Moers gaat putten uit zijn eigen ervaring als adviseur. Dan krijgt de lezer een levendig beeld van hoe een paar simpele ideeën de koers van een bedrijf beslissend de goede kant op kunnen duwen.
- NRC 25 feb 2010

Het moest een boek worden met een positieve lading. In een tijd van financiële en economische malheur wil Paul Moers (54) niet meehuilen met de wolven in het bos. Integendeel, de marketingdeskundige uit Heiloo gooit het over een andere boeg en wil kwakkelende bedrijven in zijn recente boek 'Succes is niet voor lafaards' een spiegel voorhouden.
- Noord Hollands Dagblad 6 maart 2010

Je leest het in één ruk uit. Dat dankt het boekje aan de opzet: tien uitgewerkte tips hoe je de crisis doorkomt en je bedrijf sterker maakt, toegelicht met verhelderende en vaak hilarische - voorbeelden. Die ontleent Moers grotendeels aan zijn eigen verleden als manager of adviseur bij onder meer Unilever, Ahold, Gall & Gall en Interpolis.
- Dagblad De Stem 11 maart 2010-03-26

In zijn nieuwste boek 'Succes is niet voor lafaards' geeft Moers die vroeger zelf werkzaam was bij diverse multinationals de lezer een aantal lessen mee die grote maar ook kleine ondernemingen kan helpen om weer te gaan groeien.
- De Telegraaf 20 feb 2010

Specificaties

ISBN13:9789461560650
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:3
Verschijningsdatum:15-10-2011
Hoofdrubriek:Algemeen management

Over Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon . Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School. Tevens heeft hij verschillende executive managementposities bekleed waaronder bij Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Paul Moers publiceert artikelen en schrijft marketingboeken. Hij is bovendien een van de mest geciteerde merkendeskundigen. Daarnaast behoort hij tot de top 100 van beste marketeers in Nederland (Tijdschrift van marketing).

Andere boeken door Paul Moers

Inhoudsopgave

Waarom dit boek?
Inleiding

1. Manage nooit met je rug naar de toekomst
2. Bekijk problemen en uitdagingen vanuit een nieuw paradigma
3. Misfits and rebels
4. Zet de klant nu echt eens centraal
5. Werk aan de identiteit van de organisatie en het merk
6. Beperk je niet. Ontwikkel nieuwe categorieën
7. Ga op zoek naar de paradox
8. Focus op wat er echt toe doet
9. Zorg dat de processen op elkaar aansluiten en in lijn zijn met het merk
10. Ga met een sterk merk de strijd aan

Epiloog
Literatuur

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Succes is niet voor lafaards