Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Mens en maatschappij Stemmen met je portemonnee
Stemmen met je portemonnee
Babette Porcelijn

Babette Porcelijn is schrijver, industrieel ontwerper en veelgevraagd spreker. Ze is tevens oprichter van de anbi-stichting Think Big Act Now.

Meer over de auteurs
Babette Porcelijn, Maarten Brand, Maarten van Andel, Marc van Domburg Scipio, Maria Genova, Markward van der Mieden, Marnix Geus, Michel Porro, Nils Vermeire, Patrick Wessels, Remko van Broekhoven, Christan Versteeg, Rens van der Vorst, Willem Jakobs, Dick Veerman, Erwin Wijman, Gijs Weenink, Jan Bletz, Jeanine Mies, Lieve Wijman, Lucas Geusebroek e.a.

Stemmen met je portemonnee

Hoe je met kleine keuzes een groot verschil kunt maken voor een betere wereld.

Specificaties
Paperback, 208 blz. | Nederlands
Uitgeverij Haystack | 1e druk, 2025
ISBN13: 9789461266750
Rubricering
Hoofdrubriek : Mens en maatschappij
Uitgeverij Haystack 1e druk, 2025 9789461266750
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
15,-
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Elk bankbiljet is een stembiljet. Met jouw portemonnee bepaal je of je geld gaat naar een goed doel of een slecht doel.

Als jij buikpijn hebt van het onrecht in de wereld en in actie wilt komen, hoef je niet als politicus de Kamer in of als activist de straat op. Met iets simpels als je portemonnee en dagelijkse keuzes maak je als individu al het verschil.

• Die Tesla laat jij staan, maar is een Kia of Volkswagen wel een verantwoorde keuze?
• Boek je jouw accommodatie via Booking.com of rechtstreeks bij een hotel?
• Bestel je je eten bij Domino’s of de lokale Italiaan?
• Koop je je kleding bij H&M, Zara of Vinted?
• Beleg je in duurzame aandelenfondsen of koop je een huis voor je kinderen?

Stemmen met je portemonnee bevat een veelkleurige verzameling verhalen van praktische idealisten die hun pinpas bewust gebruiken. Sluit je bij hen aan en gebruik je optimisme en je portemonnee voor een betere wereld.

De royalty’s van dit boek gaan naar Free Press Unlimited.

Trefwoorden

bewust consumeren   ethisch consumeren   duurzaamheid   sociale verantwoordelijkheid   consumentengedrag   klimaat   morele keuzes   activisme   maatschappij   milieu   beleggen   politiek   psychologie   filosofie   technologie   verandering   persoonlijke effectiviteit   voeding  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789461266750
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:12-6-2025
Hoofdrubriek:Mens en maatschappij

Thema classificatie

Samenleving en sociale wetenschappen
Samenleving en cultuur: algemeen

Over Babette Porcelijn

Babette Porcelijn is schrijver, industrieel ontwerper en veelgevraagd spreker. Ze is tevens oprichter van de anbi-stichting Think Big Act Now. Babette schreef eerder 'De verborgen impact' (2016) waarvan al meer dan 20.000 exemplaren verkocht werden, en het doeboek 'EcoPositief in vijf stappen' (2020). Met haar team ontwikkelde ze de online test mijnverborgenimpact.nl, waarmee je direct kunt zien welke duurzame acties het meeste effect hebben in jouw dagelijks leven.

Andere boeken door Babette Porcelijn

Bekijk alle boeken

Over Maarten Brand

Maarten Brand is Nederlands bekendste stage-expert en veelgevraagd spreker en trainer. Tijdens zijn lezingen en trainingen laat Maarten de kansen zien van stages op het gebied van employer branding, recruitment, onboarding en talentontwikkeling.  Maarten schreef het allereerste managementboek over stages, Het Grote Stageboek voor Werkgevers, dat prompt werd genomineerd als managementboek van het jaar. Ook schreef hij het eerste boek over stagebegeleiding op afstand: 'Met Afstand het Beste Stagebedrijf'. Hierin geeft hij hele praktische tips en adviezen om ook van stages op afstand een groot succes te maken. In de meer dan 2 decennia ervaring die Maarten heeft met stages vanuit zijn rollen binnen HR, onderwijs en overheid ontdekte hij dat alle stages dezelfde zes elementen hebben. Hij heeft deze elementen samengebracht in de door hem ontwikkelde 'Stagecyclus'© . Maarten heeft ontdekt ook dat alle succesvolle stagebedrijven die zes elementen van de Stagecyclus© op een bepaalde manier inrichten waardoor ze slim, effectief en efficiënt werven, succesvol onboarden en een ijzersterk Employer Brand bouwen. Maarten woont in Haarlem, is getrouwd, heeft twee kinderen en drinkt zijn koffie zwart.

Andere boeken door Maarten Brand

Bekijk alle boeken

Over Maarten van Andel

Maarten van Andel is directeur Toegepaste Natuurwetenschappen van Fontys Hogescholen. Hij werkte daarvoor als ingenieur en manager in de high-tech-industrie. Voor internationale energie- en duurzaamheidsprojecten heeft hij samengewerkt met wetenschappers en deskundigen van bedrijven, overheden en onderzoeksinstellingen. Van Andel noemt zichzelf klimaatneutraal: hij is even bezorgd over het klimaat als over de maatregelen die het klimaat moeten redden.

Andere boeken door Maarten van Andel

Bekijk alle boeken

Over Maria Genova

Maria Genova (1973) is journalist en schrijfster van een aantal succesvolle en taboedoorbrekende boeken. In 2014 werd ze uitgeroepen tot schrijfster van het jaar.

Andere boeken door Maria Genova

Bekijk alle boeken

Over Markward van der Mieden

Markward van der Mieden is oprichter van PIT Agency, een bureau dat organisaties helpt groeien d.m.v. employer branding en recruitment marketing. Eerder was hij algemeen directeur bij Zorgeloosch, één van de snelstgroeiende bedrijven van Nederland (FD Gazellen top 100). Markward is tevens spreker en auteur van het boek Good Business, waarin hij een blauwdruk geeft voor het bouwen van een sterk en betekenisvol merk.

Andere boeken door Markward van der Mieden

Bekijk alle boeken

Over Marnix Geus

Marnix Geus nam in 2017 afscheid van de pr-wereld en startte The Present Movement, een brede beweging van mensen die zich hard maken voor meer medemenselijkheid en (gelijk)waardigheid. Met deze en andere initiatieven is Marnix een sleutelfiguur tussen traditionele bedrijven en sociale en duurzame initiatieven en helpt hij mensen en bedrijven om hun idealen te verwezenlijken.

Andere boeken door Marnix Geus

Bekijk alle boeken

Over Michel Porro

Michel Porro is als co-auteur en medewerker van Seth Godin intensief betrokken geweest bij de totstandkoming van The Carbon Almanac. De klimaatalmanak is de Nederlandse vertaling van de Engelstalige Carbon Almanac. Porro is fotograaf en geen deskundige. Hij is wel bezorgd over klimaatverandering en heeft samen met ruim 300 andere vrijwilligers dit toegankelijke handwerk geschreven. Het boek is ontstaan door de vragen die de makers hadden te beantwoorden. Waardoor ontstaat klimaatverandering, waar staan we nu, waar gaan we mogelijk heen en wat kunnen we nog doen. Alle bronnen zijn wetenschappelijk getoetst. Het bijzondere van de almanak is dat het op elke willekeurige pagina kan worden opengeslagen. Elk onderwerp beslaat een a twee pagina's en is verrijkt met tekeningen, makkelijk leesbare en begrijpelijke grafieken, een cartoon of andere uiting die het begrip helpt vergroten. De ondertitel is: 'Het is nog niet te laat'. Nu het boek bijna een jaar op de markt is voegt Porro daaraan toe: 'maar wel bijna, als we niet echt in actie komen'. In de Klimaatalmanak staan ideeën om dingen te doen, groot en klein. Ook hebben de makers een editie gemaakt voor kinderen van 8 tot 16 jaar.

Andere boeken door Michel Porro

Bekijk alle boeken

Over Patrick Wessels

Patrick Wessels is consumentenpsycholoog, afgestudeerd in Economic & Consumer Psychology aan de Universiteit Leiden. Na een bachelor International Business en een major in marketing aan de Universiteit Maastricht. Hij is gefascineerd door de combinatie van marketing en psychologie. Hij adviseert bedrijven, helpt studenten met inspiratie voor hun scripties en vertelt vooral consumenten hoe keuzes van invloed zijn op hun ervaren geluksgevoel. Vanuit een missie om zijn eigen keuzegedrag te doorgronden en daar zo gelukkig mogelijk van te worden leest hij wetenschappelijke literatuur, boeken en alles rondom consumentenpsychologie en consumentengedrag wat er op zijn pad komt. En dat deelt hij graag met een zo breed mogelijk publiek om de consument beter te wapenen tegen psychologische beïnvloeding door bedrijven, maar vooral om zo veel mogelijk geluk te halen uit de keuzes die we maken. Want geld maakt volgens hem wel gelukkig, als je maar weet hoe je het moet uitgeven.

Andere boeken door Patrick Wessels

Bekijk alle boeken

Over Remko van Broekhoven

Remko van Broekhoven is politiek filosoof en schrijver. Hij is verbonden aan The School of Life en gaf les in het hoger onderwijs. Hij schreef 'Staat van tederheid' (2007), 'Verbeter de wereld, begin om halfelf' (2011) en 'De bewakers Bewaakt' (2016). Als 'De vloggende filosoof' publiceert hij video's op YouTube.

Andere boeken door Remko van Broekhoven

Bekijk alle boeken

Over Rens van der Vorst

Rens van der Vorst is een technofilosoof. Iemand die het leuk vind om zijn gedachte over de impact van technologie op de mens en de maatschappij te ordenen en met anderen te delen. Daarmee is hij zeker geen Yevgeni Morozov (want dat is een held) maar helpt hij hopelijk wel om na te denken over de impact van technologie op ons leven en onze maatschappij. Rens van der Vorst werkt bij Fontys Hogescholen en Fontys gelooft er sterk in dat het onderwijs individueler en projectgerichter moet worden. Onderwijs op maat. Dat betekent ook dat de gebruikte lesmaterialen meer en meer open zullen zijn én dat zaken als duiding, filosofie & ethiek steeds belangrijker worden. Zeker als het gaat om de meest dominante ontwikkeling in onze maatschappij: technologie!

Andere boeken door Rens van der Vorst

Bekijk alle boeken

Over Erwin Wijman

Erwin Wijman, door marketing-organisatie NIMA bestempeld als de hofschrijver van het vak, schreef eerder de bestsellers 'Zo verkoop je alles; Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt', 'De verkoopmaffia; Waarom aardig zijn beter verkoopt' en 'Vlinder in de boksring, over challengermerken. Wilfred Genee kenschetste hem als de ‘Johan Cruijff van de marketing'. Schreef ook boeken over naamgeving (De bedrijfsnamenfabriek) en de psychologie van de auto: Wat je rijdt ben je zelf (2011), Succes met je grote auto (2013) en De geluksmachine (2017). Hij treedt als marketingdeskundige en autopsycholoog geregeld op in de media - Christien Meindertsma van het NTR-televisieprogramma Voor de vorm (NPO2) waarin Wijman optrad, noemt hem ‘Freud van het asfalt’. Daarnaast is Wijman journalist die schrijft en schreef voor NRC, de Volkskrant, Adformatie, Het Parool, Quote en uiteenlopende vakbladen.   

Andere boeken door Erwin Wijman

Bekijk alle boeken

Over Gijs Weenink

Gijs Weenink is al meer dan 25 jaar een voorloper op het gebied van debatteren in Nederland en Europa. Hij leidde vijfentwintighonderd Lagerhuisdebatten met tweehonderdvijftigduizend deelnemers in twintig landen van Europa en hij gaf vijfentwintighonderd trainingen aan vijfentwintigduizend deelnemers. Daarnaast treedt hij geregeld op als dagvoorzitter, spreker en debatleider op congressen; het Lagerhuisdebat is daar altijd het hoogst gewaardeerde onderdeel. In zijn studententijd ontdekte Gijs de wedstrijdsport debatteren in debatclubs en debattoernooien. Hij kwam er vrij snel achter dat je met debatteren onderwerpen goed kunt analyseren en snel tot duurzame oplossingen kunt komen. Het duurde dan ook niet lang voordat hij politici aan het trainen was en uitgenodigd werd door bedrijven en overheden om debatten te organiseren om allerlei organisatieproblemen en de oplossingen daarvoor met de medewerkers te bespreken. Ook belde de VARA omdat de omroep een debatprogramma op televisie wilde brengen, Het Lagerhuis. Samen met de redactie heeft Gijs het format vormgegeven en de beste debaters van Nederland aangeleverd om deel te nemen aan het programma. Naast het leiden van debatten en het geven van trainingen transformeert Gijs organisaties en bedrijven in één dag met zijn nieuwe bedrijf One Day Change. Het gaat dan om het terugbrengen van de integriteit in de organisatie, het versterken van het leiderschap en van het management of het wegnemen van weerstand en onvrede bij de medewerkers. Neem contact op met Gijs via DebatAcademie.nl.

Andere boeken door Gijs Weenink

Bekijk alle boeken

Over Jan Bletz

Jan Bletz is journalist en auteur. Hij schrijft vooral over financiën en ICT, onder andere voor Computable, Management Team en Sprout. Hij was hoofdredacteur van CFO magazine, eYe, Respons!, SecondSight en AccountantWeek. Hij schreef de boeken Denken als Mark Zuckerberg en Denken als Marcel Boekhoorn.

Andere boeken door Jan Bletz

Bekijk alle boeken

Over Jeanine Mies

Jeanine Mies adviseert organisaties hoe ze aantrekkelijke boodschappen kunnen formuleren. Ze geeft presentaties en trainingen over magneetwoorden, over de aantrekkingskracht van positieve taal. Ze studeerde Nederlands en is al 25 jaar zelfstandig tekstschrijver en trainer, in opdracht van bedrijven en overheden die willen overtuigen met hun teksten. Haar missie: het goede versterken. Hoe kan taal daaraan bijdragen? Ze verzamelde bordjes op straat, mails, uitspraken, projectnamen, campagneslogans, nieuwskoppen en hashtags en kwam tot een ontdekking. Vaak benoemen we wat we níét willen ('Niet door elkaar praten', 'Word geen slaaprijder', 'Ambassadeur jeugdwerkloosheid'). Terwijl we met positieve taal zoveel meer kunnen bereiken: wat wil je wél? De technieken daarvoor deelt ze graag. Denk aan antoniemen, identiteitswoorden en knipoogteksten. 

Andere boeken door Jeanine Mies

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Voorwoord
Ga jij helpen? Natuurlijk ga jij helpen

Deel I Kopen of niet, dat is de vraag
Filosofie
Individuele actie is een morele plicht
Psychologie
Waarom jij niet de consument bent die je denkt te zijn
Wel-beweging
Kiezen voor nee is ook kiezen voor ja

DEEL II Optimisme in actie
Impact
Ontdek je blinde vlekken
Politiek
Word lid van een politieke partij
Technologie
Stoppen met technologie is net zo moeilijk als stoppen met roken
Gaming
Ben jij speler of speelbal?
Beleggen
Waarom ik mijn aandelen met verlies
ga verkopen
Auto
What would Jesus drive?
Klimaat
Welke prijs ben jij bereid te betalen voor jouw welvaart?
Internet
Hoe krijgen we het vrije internet terug?
De praktijk
Ga stemmen met je talent
Werkgever
Geen idealen, geen personeel
Kleding
Shoppen in de slow lane als stijlvol
protest
Food
Van havermelk naar meer geluk
Thuis
Verbeter de wereld, begin in je achtertuin
Werk
Je portemonnee is machtiger dan je functietitel
Reizen
Blijf thuis (of reis zo duurzaam mogelijk)
Klimaat
Ook jij bent klimaat?activist
Klimaat
De beste aankoop is geen aankoop

Vergelijkbare boeken

  • De kanarie in de kolenmijn
    Marianne Thieme
    De kanarie in de kolenmijn
    € 11,99
  • De mythe van de groene economie
    Anneleen Kenis
    De mythe van de groene economie
    € 19,95
  • Factcheck. Is het echt duurzaam?
    Georgina Wilson-Powell
    Factcheck. Is het echt duurzaam?
    € 15,00
  • Het kan dus wel!
    Rolf Heynen
    Het kan dus wel!
    € 23,99
  • Onze wereld nieuw denken
    Maja Göpel
    Onze wereld nieuw denken
    € 22,99
  • Pioniers van de nieuwe welvaart
    Kees Klomp
    Pioniers van de nieuwe welvaart
    € 22,50

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • De verborgen impact
    Babette Porcelijn
    De verborgen impact
    € 25,99
  • Het happy 2050 scenario
    Babette Porcelijn
    Het happy 2050 scenario
    € 29,99
  • Tricky Tijden (AI-book)
    Jitske Kramer
    Tricky Tijden (AI-book)
    € 12,90
  • de Boetefabriek
    Merel van Rooy
    de Boetefabriek
    € 17,90
  • AI voor iedereen
    Erdinç Saçan
    AI voor iedereen
    € 34,99
  • Waardenloze politiek
    Tom van der Meer
    Waardenloze politiek
    € 20,00

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Stemmen met je portemonnee

        Stemmen met je portemonnee
        Babette Porcelijn , Maarten Brand , Maarten van Andel , Marc van Domburg Scipio , Maria Genova , Markward van der Mieden , Marnix Geus , Michel Porro , Nils Vermeire , Patrick Wessels , Remko van Broekhoven , Christan Versteeg , Rens van der Vorst , Willem Jakobs , Dick Veerman , Erwin Wijman , Gijs Weenink , Jan Bletz , Jeanine Mies , Lieve Wijman , Lucas Geusebroek
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Stemmen met je portemonnee

        Verwijder uw beoordeling