Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Internet en social media Inhaken met sociale media in 60 minuten
Inhaken met sociale media in 60 minuten
Thijs Waardenburg

Thijs Waardenburg is hogeschooldocent en onderzoeker bij de Hogeschool Utrecht. Op de bacheloropleiding Communication and Multimedia Design geeft hij onder meer les in social media analytics, user experience design en onderzoeksvaardigheden.

Meer over de auteurs
Inhaken met sociale media in 60 minuten Thijs Waardenburg 29 maart 2018 Organisaties strijden constant om aandacht van consumenten. Zo ook op sociale media. De virtuele ruimte is daar weliswaar oneindig, maar de aandacht van consumenten is beperkt. Lees het volledige artikel
Thijs Waardenburg, Komala Mazerant

Inhaken met sociale media in 60 minuten

Specificaties
Paperback, 176 blz. | Nederlands
Uitgeverij Haystack | 1e druk, 2018
ISBN13: 9789461262738
Rubricering
Uitgeverij Haystack 1e druk, 2018 9789461262738
Onderdeel van serie Digitale trends en tools in 60 minuten
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.

Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Trefwoorden

inhakers   sociale media   marketing   contentmarketing   communicatie   algoritmes   engagement   organisch bereik   twitter   contentcreatie   relevantie   facebook   actualiteit   instagram   tijdlijn   merken   interactie   internet   aandacht verdienen   digitale marketing   creatieve strategie   medialandschap   realtime marketing   snelheid   creativiteit   sociale media strategie   community management   virale content  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789461262738
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:2-3-2018
Hoofdrubriek:Internet en social media
Serie:Digitale trends en tools in 60 minuten

Expertrecensies (2)

recensie
Inhaken met sociale media in 60 minuten - ‘Ook voor gevorderden’
Gabriëlle de Sain | 16 juli 2018
Wie zijn social media bereik wil vergroten, zal inhakers aan zijn content mix moeten toevoegen. Het is een beproefde manier om bij de klant of consument in beeld te komen.
Lees verder
recensie
Inhaken met sociale media in 60 minuten - ‘Inspireert om zelf inhakers te bedenken’
Jessie van Loon | 20 april 2018
Je herkent inhakers als je ze tegenkomt. Door de voorbeelden die Thijs Waardenburg en Komala Mazerant geven in Inhaken met sociale media in 60 minuten pingpongen de ideeën al tijdens het lezen door je hoofd.
Lees verder

Over Thijs Waardenburg

Thijs Waardenburg is hogeschooldocent en onderzoeker bij de Hogeschool Utrecht. Op de bacheloropleiding Communication and Multimedia Design geeft hij onder meer les in social media analytics, user experience design en onderzoeksvaardigheden. Zijn onderzoek bij het lectoraat Crossmedia Business is vooral gericht op praktijkgerichte analyses met sociale media.

Andere boeken door Thijs Waardenburg

Bekijk alle boeken

Over Komala Mazerant

Komala Mazerant is hoofddocent bij de opleiding Communicatie van de Hogeschool Rotterdam en verbonden aan kenniscentrum Creating010. Samen met docenten, studenten en het beroepenveld doet zij onderzoek naar contentcreatie in online netwerken. De effectiviteit van branded content in sociale media is daarbij het centrale onderwerp.

Andere boeken door Komala Mazerant

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Voorwoord
Inleiding

DEEL 1 - want to be on top?
1. Algoritmes zijn de nieuwe eindredacteur
2. De consument bepaalt het moment

DEEL 2 - The moment is the message
3. De bomen en het bos
4. Timing is alles

DEEL 3 - Effectiviteit van inhakers
5. Verwacht het onverwachte
6. Nu is het moment
7. Preken voor eigen parochie
8. Is meten wel weten?
9. En de prijs gaat naar…

DEEL 4 - Gewoon doen!
10. Baat het niet, dan schaadt het wél
11. Match merk met moment en content
12. Acht vuistregels

Samenvattend
Dankwoord
Over de auteurs
Noten
Lees in dezelfde serie

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Ik weet je wachtwoord
    Daniël Verlaan
    Ik weet je wachtwoord
    € 24,99
  • De perfecte post op LinkedIn
    Ina Boer
    De perfecte post op LinkedIn
    € 25,00
  • Spring eruit met LinkedIn
    Trudy Pannekeet
    Spring eruit met LinkedIn
    € 20,00
  • Zelf een podcast maken
    Eva Moeraert
    Zelf een podcast maken
    € 25,99
  • Datamacht en tegenkracht
    Kathalijne Buitenweg
    Datamacht en tegenkracht
    € 11,99
  • Het is oorlog maar niemand die het ziet
    Huib Modderkolk
    Het is oorlog maar niemand die het ziet
    € 15,00

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Inhaken met sociale media in 60 minuten

        Inhaken met sociale media in 60 minuten
        Thijs Waardenburg , Komala Mazerant
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Inhaken met sociale media in 60 minuten

        Verwijder uw beoordeling