

Els Dhaeze is een dame met pit die na 17 jaar management- en directiefuncties bij internationale bedrijven en gedreven door een passie voor mensen, "customer excellence" hoog in het vaandel draagt.
Meer over Els DhaezeUit liefde voor de klant
Maak al je werknemers klantbewust
Samenvatting
Ken je klant
Zowel klanten als bedrijven willen meer van elkaar. Maar krijgen zonder geven, lukt niet! Klanten willen het heft in eigen handen nemen.
Ze willen niet misleid worden, persoonlijk en consistent behandeld worden en ervaringen delen via sociale media. Tegelijk weten organisaties dat de klant mondiger is geworden, dat bedrijfswaarden consistent naar buiten moeten gebracht worden in alles wat ze doen en zeggen. Toch is het vaak zoeken naar de echte toegevoegde waarde die klanten willen.
Via interviews met enerzijds meer dan 50 bedrijven en anderzijds op basis van meer dan 200 klantenervaringen, biedt 'Uit liefde voor de klant' beide partijen een nieuw perspectief om het beste te halen uit de onderlinge relatie.
Specificaties
Inhoudsopgave
1. Belevingen en verwachtingen
2. Geven om te krijgen
3. In transitie naar een klantbewuste organisatie
4. Klanten begrijpen
5. Klantdenken
6. Klanthandelen
7. Aan de slag als klantbewuste organisatie
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal