Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De klantendriehoek

Moeilijke klanten bestaan niet

Specificaties
E-book, 160 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Lannoo Campus | 2023
ISBN13: 9789401406499
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Lannoo Campus Epub met watermerkbeveiliging e druk, 2023 9789401406499
Direct te downloaden

Samenvatting

Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.

 

"Dit boek is een echte aha-erlebnis! Het creëert een gedeelde taal in onze organisatie."
- Dominique Claeys, Diensthoofd leren en ontwikkelen Agentschap integratie en inburgering

"Een evenwichtige mix van een behapbaar, onderbouwd model en de concrete toepassing ervan in de dagdagelijkse praktijk."
- Ellen Schruns, Senior Expert Leren & Ontwikkelen Argenta Bank en Verzekeringen

"Het model vergrootte de emotionele veerkracht van mijn team."
- Bob Geivers, HR Manager Imec

"Door De Klantendriehoek staat het team steviger in zijn schoenen bij moeilijke telefoongesprekken met boze klanten."
- Dirk Vanderstighelen, Afdelingshoofd Dienstverlening Budgethouders bij het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap

"Het model schittert in eenvoud! Iedereen verstaat het en past het toe."
- Thierry Cobbaut, talent & development expert Port Of Antwerp-Bruges

Specificaties

ISBN13:9789401406499
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:11-12-2023
Hoofdrubriek:Algemeen management

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De klantendriehoek