Examenboek NIMA A1 Online Marketing
Alle exameneisen toegelicht en uitgelegd
Samenvatting
Het examenboek NIMA Online Marketing A1 bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Online Marketing A1 van NIMA te halen. Bij elke exameneis is een toelichting en of een uitleg geschreven, zodat je goed in staat bent de gevraagde begrippen te kennen, weet wat ze betekenen en hoe je ze van andere vaktermen kunt onderscheiden. Het examen bestaat uit meerkeuzevragen aangevuld met een aantal open vragen waarin je de kennis moet toepassen.
Dit examenboek begint met een diepgaande introductie van het vakgebied Online Marketing door meteen te beginnen met het leren van begrippen die te maken hebben met het bereiken van potentiële klanten, zoals bereik, conversie, lead, het verschil in soorten websites, customer journey, marketingfunnel, en de verschillende internetreality's, het PESO-model voor sociale media en het kunnen berekenen van de kosten van sociale mediacampagnes.
Op het gebied van online advertising leer je verschillende mediastrategieën combineren met planningsmodellen en het berekenen van de kosten ervan. Daarnaast wordt uitgebreid aandacht besteed aan zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, online crm, contentmarketing en analytics.
Trefwoorden
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal