Lees verder


Volgens Rob Snoeijen is het laten groeien van mensen en hun organisaties het mooiste wat er is. Met veel enthousiasme inspireert hij zijn klanten en de salesmensen die aan zijn trainingen deelnemen. En wat maakt Rob bijzonder? Hij motiveert anderen om te veranderen, de handen uit de mouwen te steken en het geleerde direct toe te passen. Met succes als resultaat. Zijn motto: Snoeijen doet Groeien.
Meer over de auteursKnuffel de klant!
Bezieling in klantbehoud
Samenvatting
Klantknuffelen is dé nieuwe dimensie in klantbehoud en klantgroei; de enige manier om je nog echt te onderscheiden in een tijd waarin enkel klanttevredenheid niet meer volstaat. Het is nu aan de 'verkoper nieuwe stijl', de hugger, die naast het realiseren van een rationele betrokkenheid tussen klant en leverancier nu ook moet zorgen voor wederzijdse emotionele betrokkenheid.
Klantknuffelen is een bewezen filosofie met als doel klantverwachtingen steeds te overtreffen en daarmee klantgroei te realiseren. Dit boek geeft antwoord op de vraag hoe klantknuffelen werkt, hoe een organisatie haar huggers maximaal kan laten renderen en vooral hoe een klant geknuffeld kan worden. De combinatie van het grootschalige knuffelonderzoek, een wetenschappelijke onderbouwing, unieke knuffelinterviews met bijzondere organisaties en de vele praktische knuffelvoorbeelden van sales professionals uit het hele land, vormt een onuitputtelijke bron van inspiratie om trouwe klanten daadwerkelijk te transformeren tot oprecht enthousiaste ambassadeurs.
Rob Snoeijen en Stephan van Gelder ontwikkelden met 'Knuffel de Klant!' een succesvolle nieuwe en praktische verkoopbenadering voor klantbehoud, klantloyaliteit en klantgroei.
"Een prachtig en inspirerend praktijkboek voor verkopers en verkoopmanagers die nooit meer een klant kwijt willen raken."
Jos Burgers, auteur van o.a. 'Hondenbrokken', 'Klanten zijn eigenlijk net mensen' & 'Gek op gaten'.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Over Rob Snoeijen
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Inleiding
1. Klanttevredenheid volstaat niet meer
2. De verkoper staat centraal
3. Wat is klantknuffelen?
4. Knuffelhormoon
5. Praktische knuffeltips
6. Het knuffelonderzoek
7. Vier vormen van knuffelen
8. De knuffelende organisatie
9. De knuffelende verkoper
10. Strategisch knuffelen
11. Strategische knuffeltips
12. Klantknuffelen in een notendop
Een dringende knuffeloproep
Een wwwereld vol inspiratie
Een knuffel voor..
Over de auteurs
Literatuurlijst
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal