Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Online Innovation

Tools, Techniques, Methods and Rules to Innovate Online

Specificaties
Paperback, 248 blz. | Engels
BIS Publishers BV | 1e druk, 2021
ISBN13: 9789063696214
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
BIS Publishers BV 1e druk, 2021 9789063696214
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Online Innovation inspires you with effective online collaboration tools, techniques, methods and rules to kick-start you to innovate your work and your organisation 100% online. That is why this is a practical guidebook on how to innovate online.

After describing 10 common pitfalls, the authors share great tools and techniques that work in practice. They discuss the Achilles’ heel of innovating online and present 10 methodologies you can use for hands-on online innovation. The Lightning Decision Jam, the Design Sprint and the FORTH innovation method are highlighted in the book. The authors combine these methodologies into a new hybrid version. At the end of the book, you will find systematic descriptions of 25 tools and 10 methods. These will give a clear overview that will help you to pick the right ones for your online innovation journey.

Innovating online is here to stay. There is a huge increase in hybrid innovation projects, combining in-person and online workshops, using all the online advantages while being personally engaged offline.

Online Innovation supports all professionals who want to innovate online: consultants, coaches, facilitators, managers, and students in design (thinking) and innovation.

Specificaties

ISBN13:9789063696214
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:248
Druk:1
Verschijningsdatum:16-9-2021

Over Gijs van Wulfen

‘Innovatie stopt niet bij de eerste Nee. Dan begint het pas’! Gijs van Wulfen is wereldwijd een autoriteit op het gebied van design thinking en innovatie. Thinkers360 benoemt hem als de Nummer 1 Influencer op het gebied van Design Thinking ter wereld in 2024. Hij is de grondlegger van de ‘FORTH innovation method’, een beproefde innovatiemethode die op zes continenten wordt toegepast en in Nederland bekend staat als de VOORT innovatiemethodiek, uit zijn bestseller ‘De Innovatie Expeditie’. In 2006 kwam zijn boek ‘Nieuwe Producten en Diensten Bedenken’ uit, de eerste van inmiddels zeven boeken over hoe je innovatie het beste kunt starten. Gijs is keynote speaker bij grote internationale evenementen. Zo was hij keynote spreker bij de ‘Turkish Innovation Week’ in Istanbul, bij ‘Product Innovation’ Berlin, en op de ‘Foresight Day van NTTDATA’ in Tokyo. En faciliteert hij innovatieworkshops voor 3M in de Verenigde Staten, DuPont in Engeland, AIRBUS in Frankrijk, en NEC in Japan. Gijs z’n lezingen zijn praktisch, informeel, vol humor en entertainment. Zijn boek ‘Het Innovatiedoolhof’ is bekroond als Managementboek van het Jaar 2017. In zijn nieuwste baanbrekende boek 'Doorbreek Innovatiebarriëres' geeft Gijs iedereen die durft te innoveren de kracht en tools om de belangrijkste obstakels voor innovatie uit de weg te ruimen. Je leert vijftien strategiën hoe je de management buy-in van jouw managers en investeerders wint om jouw visie en dromen te verwezenlijken. 

Andere boeken door Gijs van Wulfen

Inhoudsopgave

1 Online innovation is more relevant than ever
2 10 common pitfalls starting innovation online
3 The best online innovation tools
4 Online innovation techniques
5 The Achilles heel of working online
6 10 rules for online innovation
7 Online innovation methods
8 The lightning decision jam
9 The design sprint
10 The forth innovation method 100% online
11 Hybrid innovation: the best of both worlds

Appendix 1: 25 online tools for innovation
Appendix 2: 10 online innovation methods

The authors
Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online Innovation