Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Brand expedition

Een reis langs Europa's meest inspirerende merken

Specificaties
E-book, 172 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Eburon Business | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789059724365
Rubricering
Eburon Business Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2011 9789059724365
Direct te downloaden

Samenvatting

Martijn Arets is door bezoekers van Sprout.nl uitgeroepen tot 'Beste ondernemer van 2011'

Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren droegen bij aan het succes? Wat ging er goed? Wat niet? En hoe zorgt een merk ervoor dat het ook in de toekomst succesvol blijft?

Marketingprofessional Martijn Arets ging op zoek naar antwoorden op deze vragen en bezocht twintig Europese merken tijdens een unieke reis: de Brand Expedition. Hij zegde zijn baan op, verzamelde sponsors en mediapartners om zich heen en trok in een authentiek Volkswagen T2 busje vijf maanden Europa in.

Zijn avonturen en ervaringen waren tijdens de reis te volgen via brand-expedition.eu en zijn wekelijkse artikelen in dagblad De Pers. In dit boek vertelt hij de verhalen van twintig aansprekende Europese merken als LEGO, Mini, Freitag en Adidas, afgewisseld met foto's, citaten en zijn belevenissen onderweg.

Het boek is niet alleen interessant voor mensen die zich professioneel bezighouden met marketing en merkontwikkeling, maar ook voor iedereen die zich interesseert voor de oorsprong van Europa's bekendste merken en de avontuurlijke verhalen, inspirerende visies en leuke anekdotes die bij hun ontwikkeling horen.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789059724365
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:172
Druk:1
Verschijningsdatum:28-3-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Brand expedition
Brigitte Koehler | 15 juni 2011
Wat zijn precies de ingrediënten voor een succesvol merk? Martijn Arets bezoekt een twintigtal CEO's, oprichters of merkverantwoordelijken om hier achter te komen. Dus heb je altijd al willen weten hoe Mini, Duvel, Alessi en andere merken zijn ontstaan? Dan is dit 'Brand expedition' voor jou!
Lees verder

Over Martijn Arets

Martijn Arets daagt en inspireert met zijn bedrijf Brand Expedition organisaties en individuen uit op het gebied van merk, strategie, ondernemerschap, innovatie, nieuwe business modellen en, niet te vergeten, social media. Daarnaast gebruikt hij zijn ervaring en energie om andere organisaties verder te helpen en om te participeren in startups die de wereld willen veranderen.

Andere boeken door Martijn Arets

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand expedition