
Lees verder
Ger Hofstee is docent marketing en communicatie aan het Instituut Bedrijfskundige
Opleidingen, Nederlands Instituut voor Bank- en Effectenbedrijf en Academie voor
Management.
Consumenten en zakelijke afnemers beschikken over steeds groter wordende budgetten. In ruil hiervoor verwachten zij van hun toeleveranciers nieuwe producten, klantgerichtheid, snelheid en service. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar professionals en managers die een brede marketingachtergrond hebben en die snel in staat zijn om marketingkennis in hun werkomgeving te kunnen toepassen.
'Master in Marketing' geeft inzicht in en overzicht over het marketingwerkveld. Ger Hofstee behandelt het marketingconcept, marketingstrategie, marketingplanning en de belangrijkste pijlers uit het vak: productontwikkeling, marketingcommunicatie, accountmanagement en marketingorganisatie. De theorie wordt daarbij afgewisseld door anekdotes en vele voorbeelden uit de praktijk.
'Master in Marketing' is geschreven als basisboek voor studenten en managers die geen marketingachtergrond hebben,maar het vak wel willen leren.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books