Lees verder


Robert Kroon is managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy.
Meer over Robert KroonWij pikken het niet langer!
Wat er mis gaat met de consumentenservice en wat kun je er aan doen?
Samenvatting
Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks - de consument ergert zich groen en geel aan slechte service. Het duurt niet lang meer voor hij in opstand komt, dus het roer moet om! Maar hoe?
'Wij pikken het niet langer!' houdt ondernemers een spiegel voor. Wat gaat er mis op servicegebied? En vooral: wat kunt u doen om uw service te verbeteren? Het antwoord op die vraag kan heel lonend zijn, want door te investeren in service zet u een prachtige kettingreactie in werking: tevreden klanten zijn loyale klanten die terugkomen en de kassa laten rinkelen. In zo'n werkomgeving zal uw personeel zich gelukkig voelen en daardoor nóg betere service leveren.
'Wij pikken het niet langer!' is onmisbaar voor iedereen die dagelijks klantcontact heeft én voor de verantwoordelijke managers. Het is een echt praktijkboek boordevol tips van ervaringsdeskundigen. Het bevat best practices die u onmiddellijk kunt toepassen in uw eigen onderneming en interviews met aanbevelingen van onder meer:
- Johannes van Dam - culinair journalist voor Het Parool en Elsevier;
- Pieter Storms - televisiemaker;
- Felix Cohen - directeur van de consumentenbond;
- Ad Pruyn - hoogleraar Marketingcommunicatie en consumentengedrag
- directieleden van KPN Internet, BCC en Koninklijke Horecabond Nederland
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Over Robert Kroon
Inhoudsopgave
Leeswijzer
1. De consument nadert het kookpunt en vraagt zich af: wat is service?
2. Wachten tot we erbij neervallen
3. Onbehouwen gedrag stemt ons niet vrolijk
4. Callcenterterreur
5. Klagen en niet gehoord worden
6. Tekortschietende klantcommunicatie
7. (Non-)service in de horeca
8. (Non-)service in de winkel
9. De kritische succesfactoren van service: de mens
10. Hoe valt service te meten
Nawoord
Literatuurlijst
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal