Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Trots! Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel is

Specificaties
Paperback, 157 blz. | Nederlands
die Keure Publishing Group | 1e druk, 2019
ISBN13: 9789048634088
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
die Keure Publishing Group 1e druk, 2019 9789048634088
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Dé manier om de beste bedrijfscultuur ter wereld op te bouwen bestaat niet. Maar dé ingrediënten bestaan wel.

In dit boek vertelt Protime over hun bedrijfscultuur. Protime is gespecialiseerd in oplossingen voor tijdregistratie, personeelsplanning en samenwerkingssoftware. Met dit boek bieden ze u inspiratie om zelf aan de slag te gaan. U kan de cultuur namelijk zelf kopiëren naar uw organisatie omdat hij uitgaat van de kracht van mensen. Een cultuur die zorgt voor trotse medewerkers die elkaar helpen en samen resultaten neerzetten.

Dit boek is bedoeld voor elk bedrijf dat wil groeien, niet ten koste van zijn mensen, maar net dankzij zijn mensen. Voor elke organisatie die vooruit wil. Voor elke zaakvoerder en manager die het belang van bedrijfscultuur erkent en tips zoekt om er mee aan de slag te gaan. Voor iedereen die niet langer gelooft in grote hiërarchische structuren.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789048634088
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:157
Druk:1
Verschijningsdatum:1-2-2019

Expertrecensies (1)

recensie
Trots! - 'Een verrassend boek met veel inzichten'
Peter de Roode | 18 juni 2019
In dit boek beschrijft de CEO van organisatie Protime waarom en hoe hij stuurt op een sterke bedrijfscultuur. Een verrassend boek met veel inzichten die aanzetten tot nadenken.
Lees verder

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

Hoe elk bedrijf sexy kan zijn
Cultuur is een strategisch doel
De Protime-case
Tijdregistratie is van deze tijd

Tot slot
Tips

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Trots! Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel is