
Lees verder
Lodewijk van der Peet werkt al ruim dertig jaar als communicatieadviseur. Hij begon in 1975 als manusje-van-alles bij een klein reclamebureau en was in 1993 opgeklommen tot Europees creatief directeur voor een internationaal reclamenetwerk.
Meer over Lodewijk van der PeetEen merk is sterk emotioneel geladen, maar hoe zit het met het bedrijf erachter? Bemoeit de Chief Executive Officer, oftewel de grote baas, zich met het merk? Wat straalt de baas zélf uit? Is hij een flamboyante spreker of stuurt hij alleen maar memo's rond? Is hij een mensenmens of een techneut? Is hij een inspiratiebron of een verkeersleider? Kortom, uit welk hout zijn de Nederlandse leiders gesneden.
Lodewijk van der Peet zocht 25 leiders van grote bedrijven op en maakte opmerkelijke, soms scherpe, meestal geestige en in ieder geval unieke portretten van hen. Een aantal namen: Ad Scheepbouwer (KPN), Niek Hoek (Delta Lloyd), Yvonne van Oort (Staatsloterij), Bert Meerstadt (NS), Gerrit Zalm (ABN Amro). Een aantal interviews verscheen in een kortere versie in Het Financieele Dagblad en in het reclamevakblad Adformatie.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books