
Lees verder
Ed van Eunen (1947) werkte in de reclame, in het marktonderzoek en is sinds 1980 sales promotion adviseur.
Meer over de auteursDe managementliteratuur beschrijft bijna altijd succesverhalen. Fouten en mislukkingen die bedrijven maken komen amper aan bod. Terwijl van deze missers juist veel geleerd kan worden. Businessblunders is een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven (en overheden) maken.
Dit boek behandelt voor Nederlanders herkenbare cases, zoals de verkoop van bol.com door Bertelsmann, de ondergang van De Krant op Zondag en het mislukken van Talpa. Maar ook internationale gevallen worden in dit boek besproken. Van ongelukkig gekozen merknamen, minder succesvolle reclameslogans tot de grootste (ver)taalblunders. De auteurs laten zien welke fout het betreffende bedrijf gemaakt heeft en wat ervan geleerd kan worden.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books