

Frans Krips weet in enkele kernachtige zinnen de essentie van de zaak weer te geven. Wat u misschien onbewust vermoedde, zet hij helder uiteen.
Meer over Frans Krips50 manieren om een klant kwijt te raken
Samenvatting
Zonder klanten geen bedrijf. Dus doet u uw best het uw klanten naar de zin te maken. Toch kleunen we maar al te vaak mis. Hoe komt het nu dat u klanten verliest? Waar ligt dat aan? Wat doet u fout? Frans Krips legt in heldere bewoordingen uit hoe dat komt én geeft tegelijkertijd op humoristische wijze aan hoe u ze kunt behouden.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal