Het lingeriedenken

creatief bladenmaken, succesvol communiceren

Specificaties
E-book, 333 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Ambo|Anthos | 2009
ISBN13: 9789026322228
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Ambo|Anthos Epub met watermerkbeveiliging e druk, 2009 9789026322228
Direct te downloaden

Samenvatting

Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Vivas rubriek AnyBody?

Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product.

Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de dos and donts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.

Specificaties

ISBN13:9789026322228
Trefwoorden:communicatie, media
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:333
Uitgever:Ambo|Anthos
Verschijningsdatum:31-10-2009

Over Rob van Vuure

'Bladendokter' Rob van Vuure is een van de succesvolste hoofdredacteuren van Nederland. Hij is Creative Director bij Sanoma Uitgevers, de grootste tijdschriftenuitgeverij van Nederland en schrijft onder andere voor de Volkskrant over tijdschriften. Van Vuure won twee keer de prestigieuze LOF Prijs voor Tijdschriftjournalistiek en hij kreeg de Mercur d'Or, de oeuvreprijs. Hij publiceerde eerder een twintigtale boeken, waaronder de communicatieklassieker 'De arrogantie van het buikgevoel'.

Andere boeken door Rob van Vuure

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Het lingeriedenken