

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen.
Meer over Paul PostmaHandboek interactieve marketing
Database marketing in de praktijk
Samenvatting
Een-op-een marketing, databasemarketing, interactieve marketing, customer connections, de nieuwe richting in marketing kent vele namen. Iedereen praat erover, maar de echte uitdaging ligt in de succesvolle toepassing in de praktijk. In zijn boek 'Handboek interactieve marketing' zet Paul Postma helder uiteen wat de succeskenmerken zijn. De klassiek ingerichte onderneming zal plaatsmaken voor een nieuw type organisatie: database gestuurd met de klant als uitgangspunt. Met vele voorbeelden uit de praktijk schetst Postma hoe je zo'n organisatie opzet en hoe je afdelingen aaneensmeedt tot een klantgericht proces met de informatietechnologie als verbindende schakel. Hij laat zien dat de grilligheid van de klant wel meevalt als u maar weet op welke informatie u zich moet baseren.
Specificaties
Inhoudsopgave
1. Interactieve marketing wordt gemeengoed
2. Interactieve marketing vereist nieuw type organisatie
3. De start van interactieve marketing
4. Het fijnslijpen van een product en dienst
5. Het kiezen van de methode van marktbewerking
6. Het bewerken van de markt
7. Het verwerken van de reacties
8. Het terugkoppelen van de ervaringen
Noten
Register
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal