
Lees verder
Hoe kan het dat sommige organisaties keer op keer nieuwe records breken met hun jaarcijfers, terwijl andere in een strijd zijn verwikkeld om te overleven? Waarom keren sommige organisaties na een aantal tegenvallers sterker terug dan ooit, terwijl andere tegenvallers nooit meer te boven komen? In de afgelopen jaren, die voor veel bedrijven met reorganisaties gepaard gingen, zijn een aantal organisaties steeds bezig geweest de brokken op te ruimen, terwijl andere sterke groeicijfers behalen. In 'De klant als kern van de zaak' laten Richard Whiteley en Diane Hessan zien wat het geheim is achter het succes van de winnaars: ondanks de zware tijden die ook zij hebben doorgemaakt, is de klant altijd het centrum geweest waar het om draait. Op basis van talloze ervaringen met succesvolle bedrijven beschrijven zij vijf strategieën die gebruikt kunnen worden om te groeien. De toepassing in de praktijk staat daarbij voorop en om die reden is een 'Actie toolkit' van 60 bladzijden opgenomen, die aan de specifieke bedrijfssituatie kan worden aangepast.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books