Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Mag het ietsje minder roze? (Vrouwenmarketing)
Mag het ietsje minder roze? (Vrouwenmarketing)
Marianne van Leeuwen

Marianne van Leeuwen (1968) startte in 1998 met miepkniep.nl, de eerste productvergelijkingssite in Nederland. Daarna begon ze een online kledingwinkel, welikefashion.nl. Sinds 2007 is ze directeur/eigenaar van het Amsterdamse marketingbureau Sisteract, dat bedrijven helpt vrouwelijke doelgroepen succesvol te bereiken.

Meer over de auteurs
Marianne van Leeuwen, Suzanne van der Erf, Yvonne de Meij-van Streefkerk

Mag het ietsje minder roze? (Vrouwenmarketing)

De geheimen van vrouwenmarketing

Specificaties
Paperback, 328 blz. | Nederlands
AW Bruna | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789022997185
Rubricering
AW Bruna 1e druk, 2011 9789022997185
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Mogen we u voorstellen aan de grootste economische macht van dit moment? Verantwoordelijk voor 80% van alle aankopen. En altijd online. De hoogste tijd om het gesprek met haar aan te gaan'

Vrouwen zijn de machtigste consumenten die er zijn. Ze geven veel geld uit, voor zichzelf, voor hun huishouden, maar ook als werknemers van bedrijven. Veel merken weten niet dat vrouwen hun belangrijkste klantengroep zijn, ook als het gaat om klassieke mannenproducten als auto's, computers, smartphones en financiële producten.

Vrouwen voelen zich niet aangesproken door de merendeels traditionele, op mannen gerichte benadering van veelal mannelijke marketeers. Dit boek laat zien hoe belangrijk het is om een specifieke benadering voor vrouwen te kiezen. En dan gaat het vooral níet om een roze variant van het product of een design met bloemetjes.

Specificaties

ISBN13:9789022997185
Trefwoorden:besluitvorming, klantgerichtheid, consumentengedrag, internetmarketing, vrouwen
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:328
Uitgever:AW Bruna
Druk:1
Verschijningsdatum:11-10-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
De geheimen van vrouwenmarketing
Erik de Vries | 4 november 2011
‘Eigenlijk is marketing voor vrouwen helemaal niet zo moeilijk. Het is net gewone marketing. Maar dan met échte aandacht’. Dit citaat is te lezen op pagina 86 van het boek Mag het ietsje minder roze?, geschreven door Marianne van Leeuwen, Suzanne van der Erf en Yvonne de Meij-van Streefkerk. Het is de kernzin van een bont uitgegeven en met veel praktijkvoorbeelden gelardeerd pleidooi voor vrouwenmarketing.
Lees verder

Over Marianne van Leeuwen

Marianne van Leeuwen (1968) startte in 1998 met miepkniep.nl, de eerste productvergelijkingssite in Nederland. Daarna begon ze een online kledingwinkel, welikefashion.nl. Sinds 2007 is ze directeur/eigenaar van het Amsterdamse marketingbureau Sisteract, dat bedrijven helpt vrouwelijke doelgroepen succesvol te bereiken.

Andere boeken door Marianne van Leeuwen

Bekijk alle boeken

Over Suzanne van der Erf

Suzanne van der Erf (1974) heeft tien jaar ervaring als kwalitatief en kwantitatief marktonderzoeker. In 2005 richtte ze Research Rebels op en werkte vanuit London. In 2010 behaalde ze een masters journalistiek & nieuwe media aan de universiteit van Hong Kong, waar ze inmiddels woont en werkt als freelance journalist / tekstschrijver.

Andere boeken door Suzanne van der Erf

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Inleiding

Vrouwenmarketing 1.0
-De macht van vrouwen
-X en Y
-Vrouwenmarketing: hoezo?
-10 Gouden Regels

Cases
-De computercase
-De beautycase
-De automotivecase
-De sportcase
-De hospitalitycase
-De drankencase
-De kluscase
-De elektronicacase

Vrouwenmarketing 2.0
-Digitale media
-Social media
-Inspireren
-Detail & attentie
-Makkelijk maken

Dingen die vrouwen doen online
-Netwerken
-Shoppen
-Gamen
-Video
-Charity
-Mobiel

Conclusie

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 39,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Mag het ietsje minder roze? (Vrouwenmarketing)

        Mag het ietsje minder roze? (Vrouwenmarketing)
        Marianne van Leeuwen , Suzanne van der Erf , Yvonne de Meij-van Streefkerk
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Mag het ietsje minder roze? (Vrouwenmarketing)

        Verwijder uw beoordeling