

Herman Konings (1964) is master in de theoretische psychologie en hij is trendwaarnemer van beroep. Hij runt het Antwerpse studiebureau Pocket Marketing/nXt, en is een veelgevraagd adviseur, spreker en commentator. Tot zijn klanten behoren onder meer BMW, BNP Paribas Fortis Bank, DPG, HP, KUL, Provincie Limburg, Stad Antwerpen, Rabobank, Toerisme Vlaanderen, Unilever en de Vlaamse Overheid.
Meer over Herman KoningsSub Rosa
Geïnspireerd toekomstkijken
Samenvatting
Over social not-working, beautification, 361°-persoonlijkheden en andere nieuwe trends.
Herman Konings is een van de meest gewaardeerde én professionele trendwatchers van de Lage Landen. Hij spreekt jaarlijks voor tientallen bedrijven, organisaties en opleidingen.
In een wereld die sneller verandert dan ooit is geïnspireerd toekomstkijken een kernactiviteit voor elke marketeer en iedereen die in onze samenleving geïnteresseerd is.
Maar veel trends zijn nog verborgen, 'sub rosa'. Konings gebruikt het beeld van de roos en het letterwoord rosa om de nieuwe trends origineel te laten ontluiken: onze wereld wordt Radicaal, Openhartig, Samenhorig en Aanstekelijk.
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal