Customer Relationship Management
Een inleiding
Samenvatting
Ontwikkelingen in de markt gaan sneller dan ooit. Fragmentatie van markten, snel wisselende klantbehoeften, nieuwe concurrenten en afnemende klantentrouw maken het noodzakelijk voor organisaties om hun marketingproces kritisch onder de loep te nemen. Ondernemingen die in staat zijn om de juiste klanten aan te trekken, een relatie met hen op te bouwen en te behouden, creëren daarmee een belangrijk concurrentievoordeel. Dit vereist echter een complete herbezinning op het marketingproces: Customer Relationship Management. In dit boekje gaat Ruud Verduin in op vragen als:
- Wat houdt Customer Relationship Management in?
- Hoe creëren we een organisatie waarin de klant centraal staat?
- Hoe kunnen we klantrelaties managen?
- Wat is de rol van informatie- en communicatietechnologie?
Hoe implementeren we Customer Relationship Management in de organisatie?
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal