Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today

Specificaties
Gebonden, 480 blz. | Engels
Taschen GmbH | 2018
ISBN13: 9783836570374
Rubricering
Hoofdrubriek : Kunst en cultuur
Taschen GmbH e druk, 2018 9783836570374
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

In this second volume, Jens Müller rounds off the most comprehensive exploration of graphic design to date. With around 3,500 seminal pieces and 78 landmark projects, year-by-year spreads, and profiles of industry leaders, discover how graphic design shaped contemporary society from the 1960s until today, from the hippie movement to new forms of visual language.

Specificaties

ISBN13:9783836570374
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:480
Uitgever:Taschen GmbH
Verschijningsdatum:2-10-2018
Hoofdrubriek:Kunst en cultuur

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today