Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Eye Tracking the User Experience

A Practical Guide to Research

Specificaties
Paperback, 234 blz. | Engels
Rosenfeld Media | 1e druk, 2013
ISBN13: 9781933820101
Rubricering
Hoofdrubriek : Computer en informatica
Rosenfeld Media 1e druk, 2013 9781933820101
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Eye tracking is a widely used research method, but there are many questions and misconceptions about how to effectively apply it. Eye Tracking the User Experience—the first how-to book about eye tracking for UX practitioners—offers step-by-step advice on how to plan, prepare, and conduct eye tracking studies; how to analyze and interpret eye movement data; and how to successfully communicate eye tracking findings.

Specificaties

ISBN13:9781933820101
Trefwoorden:UX Design, Eye Tracking
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:234
Druk:1
Verschijningsdatum:1-12-2013
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Eye Tracking the User Experience