The 22 immutable laws of marketing
Samenvatting
Al Ries en Jack Trout zijn twee zeer succesvolle marketingstrategen. Zij doen een beroep op hun veertig jaar ervaring in de marketing om u de 22 wetten van de marketingwereld te kunnen presenteren.
De auteurs verbinden een breed historisch overzicht met een visie op de toekomst en brengen op basis hiervan 22 marketinggereedschappen en innovatieve technieken die geschikt zijn voor de internationale marktplaats.
Ries en Trout analyseren succesvolle en minder succesvolle marketingcampagnes uit het verleden. Ze laten zien waarom goede ideeën niet altijd leiden tot de verwachte resultaten en geven u handvatten om het beter te doen.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal