Brand Leadership
Samenvatting
Het belang van merken wordt steeds meer erkend. In 1980 zette David Aaker merken voor het eerst op de agenda van ondernemingen. Sindsdien is het belang van merken toegenomen en het is nu tijd dat de volgende stap wordt gezet in het merkenbewustzijn van ondernemingen.
Aaker en Joachimsthaler beschrijven hoe strategisch brandmanagement het klassieke, tactisch georiënteerde merkenmanagement van ondernemingen als Procter & Gamble gaat vervangen. Merken worden daarbij steeds meer vanuit een strategische invalshoek bekeken en staan in dienst van de ondernemingsstrategie.
Dit vereist een verandering in de organisatiestructuur, van systemen, interne processen en organisatiecultuur. In 'Brand Leadership' worden deze veranderingen uitvoerig beschreven en bereiden de auteurs hun lezers voor op een volgende fase van merkenmanagement.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal