Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Brand Leadership

Specificaties
Ingenaaid, 368 blz. | Engels
Simon & Schuster US | 1e druk, 2009
ISBN13: 9781847398352
Rubricering
Simon & Schuster US 1e druk, 2009 9781847398352
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

Het belang van merken wordt steeds meer erkend. In 1980 zette David Aaker merken voor het eerst op de agenda van ondernemingen. Sindsdien is het belang van merken toegenomen en het is nu tijd dat de volgende stap wordt gezet in het merkenbewustzijn van ondernemingen.

Aaker en Joachimsthaler beschrijven hoe strategisch brandmanagement het klassieke, tactisch georiënteerde merkenmanagement van ondernemingen als Procter & Gamble gaat vervangen. Merken worden daarbij steeds meer vanuit een strategische invalshoek bekeken en staan in dienst van de ondernemingsstrategie.

Dit vereist een verandering in de organisatiestructuur, van systemen, interne processen en organisatiecultuur. In 'Brand Leadership' worden deze veranderingen uitvoerig beschreven en bereiden de auteurs hun lezers voor op een volgende fase van merkenmanagement.

Specificaties

ISBN13:9781847398352
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:368
Druk:1
Verschijningsdatum:20-10-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Leadership