Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Big Think Strategy

How to leverage bold ideas and leave small thinking behind

Specificaties
Gebonden, 178 blz. | Engels
Harvard Business School Press | 1e druk, 2007
ISBN13: 9781422103210
Rubricering
Harvard Business School Press 1e druk, 2007 9781422103210
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Hoe kwam Apple uit haar decennialange neergang? Apple deed dat door een product, de iPod, te creëren dat niet alleen Apple, maar de hele muziekindustrie veranderde. Hoe werd Whole Foods een supermartkimperium? Door de heilige koeien van de voedselindustrie uit te dagen en aan te vallen. Hoe differentieerde Dove haar producten? Door de invoering van het nieuwe concept 'real beauty'.

In 'Big Think Strategy' leert Berndt Schmitt u hoe u 'groot' kunt denken door de ideeën die markten veranderen te implementeren. We weten allemaal dat bedrijven creatieve en innovatieve strategieën nodig hebben om te kunnen concurreren. Maar Schmitt laat zien hoe de conventionele bedrijfskennis en -cultuur in de weg kunnen staan van het grote denken dat markten kan veranderen.

'Big Think Strategy' is een antidotum tegen bedrijfsinertie. Aan de hand van talrijke cases en commentaren op culturele fenomenen, zoals de Trojaanse Oorlog, de film Fitzcarraldo en het leven van Gustav Mahler, laat de auteur u de essentie van onversaagd leiderschap zien alsmede de bronnen van revolutionaire verandering.

Specificaties

ISBN13:9781422103210
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:178
Druk:1

Inhoudsopgave

1. Big think and the Trojan horse
2. Sourcing ideas
3. Evaluating ideas
4. Turning ideas into strategy
5. Executing big think
6. Leading big think
7. Sustaining big think
8. Epilogue

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Big Think Strategy