Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Strategisch management Digital @ Scale
Digital @ Scale
Anand Swaminathan Meer over de auteurs
Anand Swaminathan: ‘Elke onderneming moet een technologiebedrijf worden’ Jeroen Ansink 30 maart 2018 Nu internettechnologieën steeds dieper doordringen in de fysieke wereld, moeten zelfs de meest conservatieve sectoren zich opmaken voor een digitale metamorfose, zegt de Amerikaanse McKinsey-partner Anand Swaminathan in Digital@Scale. Dit vereist een compleet nieuw ondernemingsmodel dat direct op grote schaal wordt doorgevoerd. ‘De tijd van experimenteren is voorbij.’ Lees het volledige artikel
Anand Swaminathan, Jurgen Meffert

Digital @ Scale

The Playbook You Need to Transform Your Company

Specificaties
Gebonden, 288 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 2017
ISBN13: 9781119433743
Rubricering
John Wiley & Sons e druk, 2017 9781119433743
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
33,44
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Inhoudsopgave

Samenvatting

A blueprint for reinventing the core of your business

Value in the next phase of the digital era will go to those companies that don't just try digital but also scale it. 'Digital@Scale' examines what it takes for companies to break through the gravitational pull of their legacy organizations and capture the full value of digital. Digging into more than fifty detailed case studies and years of McKinsey experience and data, the authors, along with a group of expert contributors, show how companies can move beyond incremental change to transform the business where the greatest value is generated—at its core.

The authors provide practical insights into the three pillars of digital transformations that successfully scale: reinventing the business model, building out a business architecture from the customer back into the organization, and establishing an 'amoeba' IT and organizational foundation that learns and evolves. This is the ideal guide for all leaders who recognize the power and promise of a digital transformation.

Trefwoorden

digitale transformatie   bedrijfsmodellen   digitale strategie   digital@scale   verandermanagement   disruptie   industrie 4.0   digitale technologie   klantervaring   digitale cultuur   exponentiële verandering   big data   digitaal talent   digitaal leiderschap   digitale business architectuur   omnichannel   advanced analytics   ecosystemen   two-speed it   digitale marketing   cybersecurity   internet of things   supply chain 4.0   innovatie   agile werkwijzen   dynamische prijsstelling   chief digital officer   embedded software   digitale productie   partnershipmanagement  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781119433743
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:288
Uitgever:John Wiley & Sons
Verschijningsdatum:16-6-2017
Hoofdrubriek:Strategisch management

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Preamble: Thinking Digital ix

1 Digital Is Changing Our World, Quickly and Irreversibly 1
1.1 What Is a Digital Transformation? 1
1.2 Established Market Definitions Don't Apply Anymore 7
1.3 The Pace of Change Is Increasing Exponentially 11
1.4 Those Who Turn a Blind Eye to Digital Risk Failure and Extinction 13

2 Digitization Requires Fundamental Renewal: Digital@Scale 15
2.1 Why? Things Are Going Well, So Why Do We Need to Change? 16
2.2 What? What Does Digitization Mean for My Company, and What Priorities Are Derived? 20
2.3 How? How Do I Manage the Tasks Resulting from a Digital Transformation? 22
2.4 Cargo Cults Don't Work 23

3 Why? The Clock Is Ticking 26
3.1 Creating a Sense of Urgency: How Urgent Is Digitization? 27
3.2 Determining the Kind of Change Required 33
3.3 Identifying Relevant Assets 37
3.4 Determining the Aspiration Level for the Transformation 40
Conclusion: Bring on the New Ecosystems 41

4 What? Doing the Right Things Intelligently 42
4.1 Always Online, Gladly Electric, Often on Autopilot: Mobility in the Digital Age 45
Aamer Baig and Gianluca Camplone on the future of motoring.
4.2 Digital Commerce: One Channel Is No Longer Enough—Today's Mobile Customer Blithely Switches between the Real and Virtual Worlds 53
Kelly Ungerman on the future of retail.
4.3 Who Still Needs Banks? Fintechs Threaten the Established Business Model 60
Somesh Khanna, Vik Sohoni, and Michael Bender on the digital future of the finance industry.
4.4 Digital Health: The First Innovation in Health Care That Can Reduce Costs in the Long Term 66
Sri Velamoor and Basel Kayyali on the rocky road to the digitization of health care.
4.5 Connected Buildings 72
Hugo Sarrazin, Kabir Ahuja, and Mark Patel on the buildings and smart homes of tomorrow.
4.6 The Digital Revolution Has Reached Electricity Utilities 82
Adrian Booth, Mark Patel, and Naveen Sastry on the strategy of utilities in response to the digital intruders in their core markets.
4.7 Telecom Giants under Pressure: Who Will Be at the Heart of the Emerging Communications Ecosystems? 87
Brendan Gaff ey on the distribution battle between hardware manufacturers, content providers, and telecom companies.
4.8 Digital Logistics: The Drone Always Rings Twice 93
David Frank on driverless trucks, fully connected containers, and small drones that deliver packages to our homes.
4.9 E-Government: Public Administration Goes Online 99
Martin Lundqvist on the digitization of public administration, and what citizens can expect.
Conclusion: Opportunities in the Emerging Ecosystems 104

5 What? Developing Business Architecture 105
5.1 Omnichannel: A Presence across All Channels 106
Lareina Yee and Martin Harrysson describe how companies leverage all sales and communication channels to the maximum.
5.2 Dynamic Pricing: Up-to-the-Minute Prices 112
Ramji Sundararajan on dynamic pricing, and why two people can pay vastly differing sums for the same product, from the same provider.
5.3 Digital Marketing: Tailored Messages across All Channels 117
Brian Gregg on why content is king in digital marketing, and how companies can master the discipline.
5.4 Digital Product Development and Open Innovation: Rethinking Product Development 122
Michael Uhl and Belkis Vasquez-McCall on how digitization is changing development processes in all industries.
5.5 Product Design: Learning from Software Development 127
Florian Weig on how the philosophy of software development is infecting every industry, and what engineers can learn from big data.
5.6 Faster, More Flexible, More Efficient: Supply Chain 4.0 133
Enno de Boer and Sumit Dutta on how digitization is changing every point in the supply chain.
5.7 Digital Lean: The Digitization of Production 140
Varun Marya and Gianluca Camplone on the five fundamentals of digital production.
5.8 Digitization in the Office: Bots Take the Reins 146
Alexander Edlich on the automation of administration.
Conclusion: Digitization Is Changing Every Function in the Company 151

6 What? Strengthening the Foundation 152
6.1 Two-Speed IT: Accelerating the Pace for the Digital Age 153
Naufal Khan on the new challenges for IT, and how companies from the analog age can meet them.
6.2 Big Data and Advanced Analytics 157
Holger Hürtgen on the path to better, data-driven decisions.
6.3 Cyber Security: The Art of the Secure Digital Economy 163
James Kaplan on the seven steps toward effective safeguards against hacking.
6.4 Embedded Software: Machines and Equipment Go Digital 168
Mark Patel on the fi ve guiding principles that can help traditional hardware manufacturers develop a soft ware strategy.
6.5 The Chief Digital Officer: A Steve Jobs for Every Company 172
Steve Van Kuiken discusses the art of the digital transformation with CDOs.
6.6 The Digital Organization: All Power to the Multifunctional Teams 176
Julie Goran on autonomous teams, agile sprints, and product owners.
6.7 Talent Management: Everyone Wants Digital Natives 181
Hugo Sarrazin and Satty Bhens on the upheavals in the labor market and the strategies deployed in the battle for scarce talent.
6.8 Partner Management: Stronger Together 185
Anand Swaminathan on the art of managing a collaborative network.

7 How? Decisive, Holistic, and Rapid Implementation 190
7.1 Creating a Plan 194
7.2 Think Big: Digitizing the Entire Enterprise 195
7.3 Surprise! It's about the Customer 199
7.4 Breaking Up Functional Silos 203

8 How? Ramping Up the Digital Company 210
8.1 Switching to the Digital Operating System 211
8.2 Anchoring the Culture Change 216
8.3 Steering Change 219
8.4 Encouraging Leadership at All Levels 222

9 How? Scaling Forcefully 226
9.1 It's about the Whole 227
9.2 How to Turn IT into a Weapon 228
9.3 Collaborating Closely with Start-Ups 231
9.4 Speed as a Guiding Principle 233
9.5 Rapid Scaling: Digitizing the Entire Enterprise 234
Conclusion: The Digital World Demands a New Way of Thinking 240

10 Are We in Good Shape for the Transformation? 242

About the Authors 251
Special Thanks 261

Index 262

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • KPI's die wél werken
    Peter Geelen
    KPI's die wél werken
    € 34,90
  • Nooit meer managen - Waarom een integrator geld bespaart en winst oplevert
    Angélique Piternella
    Nooit meer managen - Waarom een integrator geld bespaart en winst oplevert
    € 28,99
  • Kunstwerkt - Succesvol innoveren met de kunstenaarsmindset
    Janine van Iperen
    Kunstwerkt - Succesvol innoveren met de kunstenaarsmindset
    € 25,50
  • Morele dilemma's in de boardroom
    Mijntje Lückerath-Rovers
    Morele dilemma's in de boardroom
    € 32,50
  • Business Analysis Techniques
    James Cadle
    Business Analysis Techniques
    € 74,47
  • Hoe makkelijk kun je het maken?
    Jasper van Kuijk
    Hoe makkelijk kun je het maken?
    € 24,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Digital @ Scale

        Digital @ Scale
        Anand Swaminathan , Jurgen Meffert
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Digital @ Scale

        Verwijder uw beoordeling