Customer Service Intelligence
Perspectives for Human Resources and Training
Samenvatting
Professionaliteit in Customer Service is de sleutel voor groei in hedendaagse organisaties. In het uitputtende en praktische 'Customer Service Intelligence' worden een groot aantal management- en marketingtheorieën geanalyseerd. Het boek maakt gebruik van nieuwe inzichten en invalshoeken op het gebied van emotionele intelligentie, gedragsbeïnvloeding, rolmodellen, verwachtingstheorie, sociaal-culturele concepten op het gebied van servicecommunities en Zenboeddhisme.
Het boek stelt u in staat de bedrijfscontext te beoordelen en uw trainingskeuzes daaraan aan te passen. Bovendien worden ontwerpen van trainingen uitgewerkt en aan de hand van casestudies en aanbevelingen worden u de praktische ins en outs van het opleiden van uw Customer Service uit de doeken gedaan.
Specificaties
Inhoudsopgave
2. Services Marketing
3. Emotional Intelligence
4. Reinforcement Theory
5. Leadership and Motivation
6. Competency-Based Training
7. Developing Expertise
8. Sociocultural Perspectives
9. Activity Theory
10. Zen and Mindfullness
11. Conclusion
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal