The New Conceptual Selling
Samenvatting
In 1987 bracht Miller Heiman een boek op de markt dat het conventionele denken op zijn kop zette, het boek bood krachtige praktijklessen die de grenzen van het traditionele product-pitch-selling volledig afbrak. Deze klassieker is volledig herzien en up to date gemaakt en laat zien waarom Miller Heiman 's werelds meest gerespecteerde naam in sales development is met een klantenlijst die sommige van de topbedrijven van de wereld bevat. De nieuwe editie toont de lezer waarom de principes van 'Conceptual Selling' vandaag de dag belangrijker zijn dan ooit tevoren.
Zelfs in deze tijd van cyber commerce is er niets beter dan een face-to-face ontmoeting. En als u een van die mensen bent die zijn beroep uitoefent in deze enorm veeleisende omgeving dan zal dit boek de manier waarop u met uw klanten omgaat en de manier waarop u uw carrière vorm geeft. Leer hoe u:
- de ware behoeften van klanten kunt ontdekken
- elke verkoop pasklaar kunt maken voor elke specifieke klant
- uw geloofwaardigheid kunt verdienen en behouden
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal