

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere.
Meer over Martin LindstromBrand Sense
Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy
Samenvatting
In 'Brand Sense' onthult Martin Lindstrom wat 's werelds meest succesvolle merken anders doen - samensmelting van gevoel, smaak, geur, beeld en geluid - met schrikbarende resultaten. Het boek is gebaseerd op het grootste onderzoek over hoe onze vijf zintuigen invloed hebben op het creëren van merken.
In 'Brand sense' presenteert Martin Lindstrom het innovatieve zes-stappenplan voor het opzetten van een merk, in de 21e eeuw. Hierbij laat Lindstrom zien hoe u een marketingbenadering kan hanteren dat betrekking heeft op alle zintuigen en niet alleen op beeld en geluid.
Specificaties
Inhoudsopgave
1. Start making sense
2. Maybe I'm doing it right?
3. A Smash Hit
4. And then there were five
5. Being alive
6. Measuring senses
7. Moving mountains
8. The future
Notes
The brand sense research
A few words from the researcher
Acknowledgements
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal