Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Brand Sense

Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Specificaties
Paperback, 192 blz. | Engels
Kogan Page | 2e druk, 2010
ISBN13: 9780749460570
Rubricering
Kogan Page 2e druk, 2010 9780749460570
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Samenvatting

In 'Brand Sense' onthult Martin Lindstrom wat 's werelds meest succesvolle merken anders doen - samensmelting van gevoel, smaak, geur, beeld en geluid - met schrikbarende resultaten. Het boek is gebaseerd op het grootste onderzoek over hoe onze vijf zintuigen invloed hebben op het creëren van merken.

In 'Brand sense' presenteert Martin Lindstrom het innovatieve zes-stappenplan voor het opzetten van een merk, in de 21e eeuw. Hierbij laat Lindstrom zien hoe u een marketingbenadering kan hanteren dat betrekking heeft op alle zintuigen en niet alleen op beeld en geluid.

Specificaties

ISBN13:9780749460570
Trefwoorden:marketing, merken
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Kogan Page
Druk:2
Verschijningsdatum:3-4-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Over Martin Lindstrom

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere. Nu is hij een van de meest gerespecteerde merkengoeroes ter wereld. Hij was de internationale COO van British Telecom/LookSmart, manager bij BBDO oprichter en CEO van BBDO Interactive Asia en mede-oprichter van BBDO Interactive Europe. De laatste twee groeide uit tot de grootste internetbedrijven van hun regio. Nu is hij CEO van de Lindstrom Company en werkt hij onder andere voor American Express, Disney, Heineken, Mars, Microsoft, McDonalds en Unilever.

Andere boeken door Martin Lindstrom

Inhoudsopgave

Foreword by Philip Kotler

1. Start making sense
2. Maybe I'm doing it right?
3. A Smash Hit
4. And then there were five
5. Being alive
6. Measuring senses
7. Moving mountains
8. The future

Notes
The brand sense research
A few words from the researcher
Acknowledgements
Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Sense