Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Curve

From freeloaders into superfans - The future of business

Specificaties
Paperback, 244 blz. | Engels
Portfolio | 1e druk, 2013
ISBN13: 9780670923205
Rubricering
Portfolio 1e druk, 2013 9780670923205
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Geld verdienen als uw klanten verwachten dat uw producten gratis zijn. Dat kan!

'The Curve' gaat over het accepteren dat miljoenen mensen nu verwachten dat uw product gratis is, en dat kan omdat een klein aantal high spenders genoeg zijn om een winstgevend bedrijf te bouwen.

In games bijvoorbeeld is gratis de norm, maar sommige fans besteden honderden of duizenden dollars tijdens het spelen van zo'n spel. De focus verplaatst dus van het verkopen van enorme aantallen spellen, maar om de spelers te laten betalen terwijl ze spelen.

Specificaties

ISBN13:9780670923205
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:244
Uitgever:Portfolio
Druk:1
Verschijningsdatum:3-10-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
The Curve
Johan Bel RM | 20 februari 2014
Welkom in de nieuwe wereld, dacht ik toen ik het boek ‘De Curve’ van Nicholas Lovell las. Deze Engelsman beschrijft de nieuwe economische principes en nieuwe verdienmodellen in het digitale tijdperk. Een must read voor marketeers en ondernemers, want ‘De Curve’ geeft inzicht hoe je in de toekomst nog geld kan verdienen.
Lees verder

Over Nicholas Lovell

Nicholas Lovell adviseert mediabedrijven over internetstrategie. Zijn blog GAMES-brief wordt maandelijks door 20000 mensen gelezen. Hij is een veelgevraagd spreker en publiceert regelmatig in The Wall Street Journal, TechCrunch en Wired.

Andere boeken door Nicholas Lovell

Inhoudsopgave

Preface

1. The curve
2. Scarcity and abundance
3. Competition, economics and a man called Bertrand
4. Everything, just for you
5. The tyranny of the physical
6. What's it worth?
7. Freeloaders
8. Gawkers
9. Superfans
10. The power of the crowd
11. Make-it yourself
12. We're all retailers now
13. Harnessing the curve

Epilogue - The curve redux
Notes
Bibliography
Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Curve